Note fondée sur 343 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Une adresse pratique et bien tenue
Publié le 26 juill. 2014 sur HotelsRien de spécial à signaler. Un hôtel de chaine, de bonne qualité sans grande surprise (ni bonne, ni mauvaise). L'emplacement dans une zone commerciale n'est pas plein de charme, mais pas très loin du (petit) centre ville, proche des grands axes tout en étant calme, ce qui est déjà appréciable.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Pet friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review, James. We are so glad that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Theresa, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. It seems you did not have a good experience with us. You did not go into detail about your stay with us. I would really appreciate if you could call the hotel and speak with me directly. Thank you for staying with us.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
The value proposition doesn’t work at this aging Hampton Inn. When you pay almost $170 on a Sunday night, you expect more than just a clean room (which it was). The traveler-friendly design touches that make newer Hampton Inns our usual go-to choice are almost nonexistent here. Lighting is dated with hard-to-find switches. Bedding is old; the choice is to bake under a lumpy, heavy comforter or shiver under a threadbare top sheet. The TV remote and operating system are out of the 1990s. We arrived in time to see the end of the Chiefs-Bengals game and it took forever to navigate to the CBS station, which only was available in a fuzzy, nonHD version. If that’s because of an inferior local cable system, the owners should spend the money for a satellite dish and updated system that provides only HD channels. Bottom line is that Hilton should be defending its brand by pushing the owners of this property for needed upgrades.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Mark, Gestion de l’hôtel
Dear Charles I am sorry you had issues during your stay and I will pass your comments along to the owners.
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Mark, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Very clean throughout, room was nice, pool was warm, breakfast was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Mark, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Mark, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
They only clean the room every other day. Not everything is restocked, like coffee and toiletries.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Mark, Gestion de l’hôtel
Dear Kameron I am sorry you were not pleased with your stay. It is however clearly posted at the front desk housekeeping is every other day and if you want it daily all you have to do is request it with the front desk. I hope you will stay with us again so we can prove we can exceed your expectations.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Mark, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Mark, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing our property