Note fondée sur 580 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Very nice, comfortable place

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Really clean and very comfortable beds
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Nice hotel if there for work. Comfortable, quiet and local.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
We had a little difficulty at the check in. I paid online so as to use some Hotels.com rewards but when we got there they took my credit card for incidentals hold and charged for the whole room. Still working on getting credit returned for overcharge.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
This is always our go-to hotel when we visit Grand rapids. It’s comfortable, convenient & close to downtown.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Nice stay. Staff was very friendly.
2 sur 5
par un voyageur

Disappointing stay

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
My main shower head was broken only thr handle one worked. It was hard to find help. Whenever i saw a cart in the hallway i couldnt find a maid. There was dirty linens left in the hallways almost all day. Our shower had mold. When i booked the room the pics i was shown had a balcony, when i arrived i wasnt given one. When i mentioned a balcony they said i didn't ask for one but when booking it didnt give an option.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Willis check in