Note fondée sur 414 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 août 2024
Disappointed no microwave in our room, I have a chronic pain condition, and I couldn't use my heating bags for pain control.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Raymond del Tour Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and taking the time to share your feedback with us. We are so sorry you had an issue with your stay; however, we will use your feedback to work with our staff improve any future stay you may have with us.We hope you still choose our location to stay, and you will let us show you that your dissatisfactory stay was an exception.If you have any questions or concerns, please feel free to reach out to the hotel directly.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Even though they have remodeled and it looks good from a distance, once you get a closer look the hotel isn’t anything spectacular.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Raymond del Tour (Front Office Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback!We greatly appreciate the opportunity to better our experience with your recommendation. As our renovations are in their final stages, we hope we can wow you with our final product. Have a fantastic day!
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
They were under renovations during the time of our stay but we very much enjoyed our stay there an will be planning our trip next year yo visit the same hotel, absolutely loved what it had to pffer and how close it was for us to get to our concert venue.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Katie, Thanks for the wonderful feedback! We greatly appreciate your business and hope you will return soon so that we can continue to serve you the best way we can.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review!
par un voyageur de Great Falls
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
It’s undergoing a lot of renovation which we did not know about. Their house keeping was spotty. We had to ask to have our rooms cleaned. Their breakfast times were not as advertised. I probably won’t stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Anna, We are very sorry your stay was not up to expectations. We will do our best to accommodate you on your next visit. Please give us another chance to meet or exceed your expectations.Breakfast hours are currently 6am-9am every day. We do stayover services every day for guests that are staying more than 1 night. Thank you for the feedback!
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review!
par un voyageur
Buena marca pero mala calidad esta vez.
Publié le 18 juill. 2024 sur HotelsNos muy muy mal, ya que el lobby del hotel y el área de alimentos estaba en remodelación, por lo cual estaba todo lleno de polvo, deshechos, etc. Pero lo peor fue que el desayuno provisional se instaló en el basamento, en el zona de la alberca, en un cuarto muy reducido y no había suficientes alimentos y bebidas, ni la calidad que se muestra en las fotos.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
José,Lamentamos que el desayuno no haya estado a la altura de lo habitual durante su estancia en nuestro hotel. Lamentablemente, durante su estancia estábamos trabajando para mejorar su experiencia. Si nos da otra oportunidad, estoy seguro de que su estancia será mucho mejor con el desayuno ahora y podrá ver nuestra maravillosa sección de desayunos completos.Gracias por sus comentarios y esperamos volver a verlo en el futuro.
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Quite a lot of the main areas were being refurbished so it was a minor inconvenience - I wish the hotel description and price had reflected this beforehand.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Holiday Inn Express Team , Gestion de l’hôtel
I would like to apologize for the inconvenience. I hope you will give us another opportunity to make things right, when renovations are done.Sincerely HIE
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Please be advised there is a massive remodel here , when I arrived I was treated awful . I won’t go back ….ever
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Holiday Inn Express Team , Gestion de l’hôtel
I do apologize for the way you were treated. I hope you will give us the opportunity to make it up to you in the future.Sincerely, HIE
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Holiday Inn Express Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay with us at HIE