Note fondée sur 645 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2023 par Springhill Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review we are so delighted you enjoyed your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 nov. 2024
Dark entrance into the drive to the property but lovely when we drove up close. Pleasantly surprized by the large closet and bathroom.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2024 par Springhill Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Jasmin General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are super grateful you had a great stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Jasmin General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are super grateful that you had a great stay!
5 sur 5
par un voyageur de Grandville

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Would stay here again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Jasmin General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are super grateful that you had a great stay!
4 sur 5
par un voyageur

Would stay again but skip the breakfast

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Overall, we enjoyed our stay. The room was clean and very comfortable. The staff was very friendly and accommodating. The breakfast was good. The only negative was that the warm food was cold and they seemed behind at replacing missing items. The pool was extremely small and looked run down. We simply chose not to use it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Jasmin General Manager, Gestion de l’hôtel
I apologize for the inconvenience and will make sure to pass this on to the Breakfast staff in hopes of fixing this problem. Unfortunately, we are waiting for slow season to repaint the pool.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Jasmin General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are super grateful that you had a great stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Jasmin General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we are super grateful you had a great stay!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Jasmin General Manager, Gestion de l’hôtel
We would love to know what we could've done better during your stay. This is by far below our standard but without any comments, I cannot address this with my staff.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Jasmin General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we are super grateful you had a great stay!