Note fondée sur 622 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2023 par Springhill Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review we are so delighted you enjoyed your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 nov. 2024
Dark entrance into the drive to the property but lovely when we drove up close. Pleasantly surprized by the large closet and bathroom.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Super clean facility with great staff and amenities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Jasmin General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are super grateful that you had a great stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Jasmin General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are super grateful that you had a great stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Jasmin General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are super grateful that you had a great stay!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
We made reservations over a month ago and when we arrived we were told the hotel was overbooked and no rooms were available. Needless to say I was not happy. I will not book this hotel again nor will I use hotels.com for booking. After a long flight this was more than disappointing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Jasmin General Manager, Gestion de l’hôtel
I apologize for the system overselling our hotel. I am unsure if it was Marriotts system or the booking engines system. Unfortunately, when making a decision to move someone, we always choose someone that is not a Marriott member. However, my front desk agents should have tried to reach out sooner to make this switch instead of waiting until you arrived so once again, I do apologize.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Nice hotel and clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Jasmin General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are super grateful you had a great stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Excellent hotel. Clean and when I walked in the room had that clean smell to it . Good breakfast plenty of options . Nice fire pit with outdoor sitting . Nice size room with a separate sitting area . Pool was very small.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Jasmin General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are super grateful you had a great stay! We do recognize that our pool is small. I don't think they were thinking about families very much when designing this hotel and I apologize for that. I will pass your feedback along to our upper management.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Clean and safe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Jasmin General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are super grateful that you had a great stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Deberían mejor el desayuno, por todo lo demás me encantó.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Jasmin General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I will pass this comment about breakfast to our upper management in hopes of getting better options on the menu.