Note fondée sur 935 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Ashley Kierstead, General Manager , Gestion de l’hôtel
Thanks Lyne, for the 5/5 score!
par un voyageur
Publié le 30 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2022 par Ashley - Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review us!
par un voyageur de Falher
superbe séjour
Publié le 4 déc. 2017 sur Expedia
Pour : l'ambiance
Emplacement : près des magasins et de l'aéroport. Pas très loin du multi-centre pour des activités en famille. Il y a aussi des restaurants tout près de l'hôtel.
Propre, calme, Très bel Hotel bien insonorisé près de tout à Grande-Prairie.
par un voyageur
Double charged room
Publié le 13 nov. 2017 sur ExpediaThe person checking us in was completely lost. Gave us the wrong "rate". Then went on to double charge the room to 2 separate Credit Cards...
par Nicolas
Publié le 12 sept. 2017 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
It was very great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Ashley Kierstead, General Manager , Gestion de l’hôtel
Thanks Jason for the lovely comments!
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Ria Milan, Gestion de l’hôtel
Dear John, we noticed that you left a 1-star rating without any comment. We value all feedback and would appreciate it if you could provide more information about your experience with our business. Your feedback helps us improve and provide better service to our customers. I will contact you personally to discuss it further.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Ashley Kierstead, General Manager , Gestion de l’hôtel
Hello Nicola, I see your reservation was cancelled and fully refunded on our end. We would appreciate a kinder score as your reservation was fully reversed. I see from our notes the cancellation was not pushed into our system from Expedia. With this pre paid reservation you actually pay Expedia, and Expedia will pay us. We the hotel did a full refund to Expedia on August 7th, two days after your original check out date. If you have not been fully refunded you will need to contact Expedia directly. We do hope to see you in the future! All the best,
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Drove 6 hours to find out at check in just that pool side and hot tub were not working. Other guests were debating going home since there was no notice etc that the closed the pool.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Ashley Kierstead, General Manager , Gestion de l’hôtel
Hello Jerad, thank you for your feedback. Our sincerest apologies regarding our pool closure, we had to close due to Maintenace of the equipment and needed to close the pool for the safety of our guests. We understand this is frustrating especially when you are travelling with children. Our apologies our team did not contract you about the closure. I will reach out to you personally to provide discuss this further.Thank you
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Initially concerned by a “conference” and expected some noise. Pleasantly surprised. Quiet. Comfortable. Clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Ria Milan, Gestion de l’hôtel
Dear Ann B,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,