Note fondée sur 1 851 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Harry, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating! We're glad to hear that you had a positive experience overall. If there are any specific areas where we could improve to make your next stay even better, please feel free to share your suggestions. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back in the future!
par un voyageur
Publié le 7 juin 2024 sur Expedia
1 handicap room
Window broke blink broke thermostat broke 26.5c
2 chambre can not open blink
3 to far no blink to much lite sink broke
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Harry, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Podollan Inn & Spa. We sincerely apologize for the numerous issues you encountered during your stay. This is not the experience we want our guests to have, and we are deeply sorry for the inconvenience caused. Your feedback is crucial, and we will address these problems immediately with our maintenance team. Please contact us directly so we can make things right and ensure a much better experience for you in the future. Thank you for bringing these matters to our attention.
par un voyageur
Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Harry Singh, Gestion de l’hôtel
Thank you for your perfect rating! We're thrilled that you had an excellent experience during your stay at Podollan Inn & Spa. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!
par un voyageur
Publié le 29 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Harry, Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent rating! We're thrilled to hear that you had a great experience during your stay with us. We look forward to welcoming you back to Podollan Inn & Spa in the future!
par un voyageur
Publié le 2 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par Harry Singh, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your recent stay at Podollan Inn & Spa in Grande Prairie. We're delighted to see that you had a positive experience during your stay. We're grateful for your support and hope to have the pleasure of welcoming you back for an even better stay in the future.
par un voyageur
Publié le 29 juin 2023 sur Expedia
Très pratique comme endroit pour une nuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2023 par Staffi, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Podollan Inn & Spa. We are delighted to see that your recent experience at our property was up to your expectations. We hope to see you again in the near future!
par un voyageur
Publié le 3 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2023 par Staffi, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Podollan Inn & Spa. Please accept our most sincere apologies for the subpar experience. We hope to have another opportunity to provide you with the great experience that Podollan Inn & Spa is known for!
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2022 sur Expedia
LE PERSONEL EST TRÈS GENTILS ET ATTENTIONNÉ
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2022 par Harry Singh, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir choisi Podollan Inn & Spa. Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires!
par un voyageur
Publié le 9 août 2022 sur Hotels
L
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2022 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Podollan Inn & Spa, Grande Prairie. It is a delight to see that you have a comfortable stay, and we were able to live up to your expectations. We appreciate you taking the time to let us know about the experience on your recent visit at our hotel. We hope to see you again soon.
par un voyageur de Red Deer County
Publié le 16 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Harry, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Podollan Inn & Spa. We're delighted to see a perfect rating and look forward to welcoming you back soon!