Note fondée sur 961 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2021 par GM Grande Prairie, Gestion de l’hôtel
Hi Sabrina,
Thanks for taking the time to rate our property. We are pleased you had a good stay and look forward to seeing you again soon!
par un voyageur
Publié le 4 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2021 par GM Grande Prairie, Gestion de l’hôtel
Dear Nasrdine,
I am sorry to hear that your stay was less than perfect. I would love an opportunity to speak with you regarding your stay.
par un voyageur
Publié le 26 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2019 par gm_grandeprairie, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick,
thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
Kind regards,
Zoran Stipanovic, Assistant hotel manager
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2019 par gm_grandeprairie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time rate our property. Your opinion is important to us!
We look forward to welcoming you back in the future.
Kindest Regards,
Paulette Butler
General Manager
par un voyageur
Publié le 11 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2019 par gm_grandeprairie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate our property. Your opinion is important to us.
We look forward to seeing you again.
Kind Regards,
Paulette Butler
General Manager
par un voyageur de alberta
Publié le 9 janv. 2018 sur Expedia
Parfait pour une nuit avant ou après un vol.
À 10 minutes de l'aéroport. Le personnel est très accueillant. Par contre, les tapis sont vieux et poussiéreux...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2018 par gm_grandeprairie, Gestion de l’hôtel
Dear Christine,
Thank you for taking the time to review our property. We truly appreciate you sharing your positive experience with us and are pleased to hear your stay was more than comfortable.
We are excited to announce that we have confirmed our complete renovation program that will see full renovations to our guest rooms and public areas.
We look forward to welcoming you back in the near future.
Kindest Regards,
Paulette Butler
General Manager
par Francis
Midnight train
Publié le 6 nov. 2017 sur HotelsIf you don’t mind a train passing beside the hôtel at night. Weird people around the hotel not family kind of a ok for business
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2017
Dear Francis,
Thank you for taking the time to review our property. We truly appreciate you sharing your experience with us.
We have an ideal location downtown near many restaurants and amenities, however being a downtown hotel there are transients in the area and therefore we provide nightly security to monitor the property.
As for the trains, we have no control over the schedule and apologize the noise.
Once again, we appreciate your feedback and look forward to having you stay with us again.
Best Regards,
Paulette Butler
General Manager Sandman Hotel Grande Prairie
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par GM Grande Prairie, Gestion de l’hôtel
Greetings Lynn,We truly appreciate the 5 Stars, and hope to welcome you back again soon!
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par GM Grande Prairie, Gestion de l’hôtel
Greetings Angela,Thank you for the 5 Stars!
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
I've book here a few times I'm in the area and I can say that I will always book here. Great service and staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par GM Grande Prairie, Gestion de l’hôtel
Greetings Will, Thanks for taking the time to leave a review! We are pleased you find our service and staff to be great.