Note fondée sur 621 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2019 sur Expedia
Clean , prêt de tout, belle salle d’entraînement, personnelles gentils!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Made reservation for my wife and family. Personnel was very accommodating and helpful. I personally did not visit the property, but was so very pleased. They tended to my family well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Holly, Gestion de l’hôtel
Hi Michael, we are so happy to hear that your family enjoyed their stay at the Holiday Inn Express & Suites Mishawaka - South Bend. We hope that next time, you'll join them as well!
5 sur 5
par un voyageur

Family Visit

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Nice area around the hotel. Stay was good, only issue was the shower, the first night we could adjust the water temp hot or cooler. Our last 3 days the water was extremely hot! Even only barely turning It was difficult to get a shower, it never had cool water at all just HOT! Someone needs to check it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Holly, Gestion de l’hôtel
Hi Robert, thank you for addressing this situation. To discuss this further into detail, please contact the hotel directly.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Holly, Gestion de l’hôtel
Hi Shane, thank you for staying!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Clean comfortable rooms. Bath tub was extremely slippery and they should install some anti-skip strips or something to make it less prone to slipping. Also, couldn't get hot water from the bathroom sink...lukewarm at best. Only one elevator for that size property seems pretty small. Hard to get to a lower floor with everyone trying to use it at the same time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Holly, Gestion de l’hôtel
Hi RONALD, thank you for staying with us and sharing your experience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Holly, Gestion de l’hôtel
Hi Angela, thanks for staying!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Thank you
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Holly, Gestion de l’hôtel
Hi Jonathan, thanks for staying!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Holly, Gestion de l’hôtel
Hi Lynn, thanks for staying!
3 sur 5
par un voyageur

N/A

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Nothing to say
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Holly, Gestion de l’hôtel
Hi Anonymous, thank you for taking the time to rate your stay.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Clearly understaffed. Granted there was a big game in town and because no rooms were ready early, there was a long line for check in and one staff person. My key didn’t work so had to return to lobby. The person working was doing her best with the circumstances.