Note fondée sur 597 évaluations de clients

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3,9 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 oct. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024
The hotel was great, the staff was great, the breakfast was great. Water pressure in the shower was not so great but will definitely stay here again on my next trip to Grants, NM.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Holiday Inn Express, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Holiday Inn Express, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Holiday Inn Express, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Holiday Inn Express, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Soon to be remodeled. Couldn't come soon enough. Dining in the area is lacking especially when you are referred to a place that is closed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Holiday Inn Express, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
They have been remodeling
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Holiday Inn Express, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Holiday Inn Express, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
2 sur 5
par un voyageur

Excellent service, nice breakfast, dirty room.

Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
This location is the half way point within a 24 hr drive from Texas to where we are headed in California. The staff was extremely informative and very nice! Our room just wasn’t properly cleaned. There was an open cola can next to the microwave. The towels were washed but heavily stained. There was foam from shampoo on the walls in the shower. The shower gel dispenser was empty. I had to bath with the shampoo as it was late when we anrrived and I was already in the shower when I noticed it. There was also lots of fallen hair in the beds, and the floor had dried soda spots. We where to tired to request another room after driving 12 hrs and I had already showered so we slept in our clothing on top of the covers and checked out by 6am.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Holiday Inn Express, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for choosing Holiday Inn Express and for taking the time to provide feedback about your experience at Holiday Inn Express GRANTS - MILAN.We would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.We hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.