Note fondée sur 711 évaluations de clients

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3,7 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Juste pour une nuit si on n'a pas le choix

Publié le 6 mai 2024 sur Hotels
Enregistrement laborieux, chambre assez petite, salle de bain pas très propre. Connexion internet très limitée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Nicolas, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
2 sur 5
par un voyageur

seul avantage : pas loin du Denny's

Publié le 24 oct. 2016 sur Hotels
wifi payant ! on le sait en réservant mais au 21ème siècle c'est surprenant. toilettes semi bouchés il faut tirer 3 fois la chasse d'eau pour qu'elle fonctionne....pas à la hauteur d'un hôtel de chaîne ! préférez le Sands motel : chambre plus grande, chaînes tv par cable sur écran plat, petit déj, wifi gratuit, bref tout l'inverse du motel 6 ! Machine à laver et sèchage surfacturées !!
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Chambre simple mais propre

Publié le 10 oct. 2016 sur Expedia
Emplacement : Parcs El Malpais, El Morro et Acoma Sky city
Pas de commodités, chambre propre donnant directement sur le stationnement, personnel accueillant
4 sur 5
par djamila

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 sept. 2015 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

MAUVAISES ODEURS : UNE RENOVATION S'IMPOSE

Publié le 10 nov. 2014 sur Hotels
Ce motel(plutôt ancien)est le pire que nous ayons eu pendant notre séjour aux USA. La chambre qui nous avait été attribuée sentait très mauvais et nous avons demandé à changer. Une nouvelle chambre nous a été donnée mais il y avait également une odeur (probablement les canalisations). Le ménage avait été fait très succinctement. De plus, contrairement aux autres MOTEL 6, nous avons eu la surprise de devoir payer l'accès internet.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024
Denise and Denise were super friendly and accommodating!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Denise, We appreciate for your kind words and positive feedback! Your satisfaction is our top priority and knowing that we succeeded in providing you with a wonderful experience means a lot to us. We truly value your feedback and appreciate you sharing your experience with us. We cannot wait to welcome you back soon for another visit.Kaur J. #team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
Very clean room, friendly staff, easy check in, parking in front of room and my family felt safe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Rocky M, Gestion de l’hôtel
Dear Ying,Thank you so much for choosing to stay with us and for sharing your wonderful experience and knowledge. We are thrilled to hear that you had a fantastic stay with us and that our team was able to provide you with valuable information.At our hotel, we strive to not only provide excellent service but also create memorable experiences for our guests. It's great to know that we were able to meet and exceed your expectations in this regard.Your positive feedback means a lot to us and will be shared with our entire team. It serves as a great motivation for us to continue delivering exceptional hospitality and knowledge to all our guests.We would love to welcome you back in the future and provide you with another outstanding stay. If there is anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out.Thank you again for choosing to stay with us and for being our valued guest.Warm regards,Rocky M
1 sur 5
par un voyageur

Worst experience

Publié le 18 juin 2024 sur Hotels
I booked hotel for my dad and we paid in hotels app. He shows up and front desk lady who claimed was the manager says she can’t find his reservation and that he had to paid again. I had to talk to her on the phone and asked if I could email her the itinerary/receipt and refused and rudely told me to call hotels.com customer support to send out some type of information. I had to call hotels.com customer service they tried talking to her to find reservation and nothing was resolved. my dad waited for about 2 hours and to mention he had to work early the next day. I was grateful hotels.com found us another hotel since she was just not willing to help. We went to super 8 hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Good Stay

Publié le 17 juin 2024 sur Hotels
Excellent customer service when I arrived. Room was very clean. Bed comfortable. Enjoyed my stay. Would stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Susan, We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6