Note fondée sur 920 évaluations de clients

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3,7 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2023 par PP, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at 5052877000.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate you.Sincerely,Management TeamProperty #53005 SureStay by Best Western Grants
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2023 par Robert, Gestion de l’hôtel
Thank you for the Great review. We will see you on your next visit.
4 sur 5
par Rachel

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2017 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

excellent rapport qualité prix pour une halte

Publié le 28 juin 2016 sur Hotels
Stop confortable et pratique sur la route des grands parcs. El Malpais NM à proximité beau, paisible loin des foules.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2016 par ROBYN, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to respond to our online survey regarding your recent stay at the Travelodge in Grants, New Mexico. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Again thank you, for sharing your experience with us and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
3 sur 5
par Michel de Créteil

Mauvais choix

Publié le 16 juin 2016 sur Hotels
chambre(s) 230&321 à éviter absolument car juste à coté machines à laver et distributeur glaçons/ chambres ne donnant que sur couloir sombre. PDJ minimaliste. seuls avantages hôtel : proche autoroute (I40) et WALMART. Accueil sympa.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2016 par ROBYN, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to respond to our online survey regarding your recent stay at the Travelodge in Grants, New Mexico. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Again thank you, for sharing your experience with us and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
The price for the room was a great value.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par NR, Gestion de l’hôtel
Dear Andrea, Thank you for your stay as we strive to provide excellence service to our guests.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par NR, Gestion de l’hôtel
Dear Cody, We do apologize for the inconvenience. Were sorry to hear that your stay was not as pleasant as we thought it would be. Let us know if you had any issues with your stay and we will fix it. Thank you
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
The hotel was in a difficult area to get to. The staff was friendly and the hotel was clean. The only thing I did not like was that the doors are outside not inside in a hallway. I did not feel safe; thankfully I was upstairs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par NR, Gestion de l’hôtel
Dear Shawna, We do apologize for the inconvenience. We do appreciate your business. It is a safe location there is someone here 24/7 all days of the week.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par NR, Gestion de l’hôtel
Dear Sandra, We do apologize for not meeting your expectations. As you didn't state the reason. Please if we need to work on something let us know.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par NR, Gestion de l’hôtel
Dear melissa, Thank you for your business as we thank you for your business