Note fondée sur 875 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Insonorisation inexistante

Publié le 10 août 2022 sur Hotels
La chambre se trouvait au 3ème et dernier étage de l'hôtel et avait une vue directe sur l'interstate. Pas grave si l'hôtel avait été insonorisé mais ce n'est malheureusement pas le cas. Résultat : on est bercé toute la nuit par le bruit des véhicules circulant sur l'interstate... Mis à part ce problème d'insonorisation vis à vis de l'interstate le reste des prestations est dans la norme pour cette gamme d'hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2022 par Cyndy-Guest Experience Representative, Gestion de l’hôtel
Laurent, Please accept our apologies for the noise from the interstate. We are happy to provide white noise machines for guests more sensitive to travel noises. We are glad you chose to visit our hotel, and we look forward to seeing you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024
It was close to the freeway.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Cyndy-Guest Experience Representative, Gestion de l’hôtel
Dale, Many guests enjoy the easy on/off access to I-5. The La Quinta Inn & Suites by Wyndham Grants Pass is nearby food and fuel to make your road trip stay convenient.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Cyndy-Guest Experience Representative, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating feedback, Carol. We would happily share our hospitality with you again when you return to Grants Pass.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Wry nice. Clean room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Cyndy-Guest Experience Representative, Gestion de l’hôtel
William, we are delighted you enjoyed the lovely guest room at the La Quinta Inn & Suites by Wyndham Grants Pass. Thank you for your excellent rating and review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Cyndy-Guest Experience Representative, Gestion de l’hôtel
It was a pleasure to share an outstanding experience with you at the La Quinta Inn & Suites by Wyndham Grants Pass.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Cyndy-Guest Experience Representative, Gestion de l’hôtel
Thank you, Alexandra, for the 10-star rating! We are delighted your recent stay at our La Quinta Inn & Suites was amazing. We look forward to hosting another Grants Pass visit for you soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Perfect stopping place for a night or two. Highly recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Cyndy-Guest Experience Representative, Gestion de l’hôtel
Doug, Thank you for recommending the La Quinta Inn & Suites by Wyndham Grants Pass to friends and family. We hope you will return for another outstanding stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
The staff was amazing!! Loved the decor and cleanliness of our room and the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Cyndy-Guest Experience Representative, Gestion de l’hôtel
We will make sure our staff sees the excellent rating you shared with others about their service, Jennifer. Thank you for taking a moment to let us know you enjoyed your stay at the La Quinta Inn & Suites by Wyndham Grants Pass,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Rooms were very clean, We checked in at 2 AM due to our travels, and the staff at the front desk were very kind, polite and understanding. It was a safe neighborhood as well. Breakfast was really good and sumptuous. We enjoyed staying here. Will come back again when travelling on I-5.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Cyndy-Guest Experience Representative, Gestion de l’hôtel
We love the 10-star rating you shared for our great service and comfortable accommodations. Thank you for your patronage, and we are eager to welcome you to the La Quinta Inn & Suites by Wyndham Grants Pass again when you travel this way.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
The hotel is very clean staff is attentive good breakfast too
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Cyndy-Guest Experience Representative, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed the cleanliness of our rooms, the friendliness of our staff, and the deliciousness of our breakfast, Marta! We hope you will return for another lovely stay.