Note fondée sur 169 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
96 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 nov. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Næsten godt nok...

Publié le 11 oct. 2023 sur Hotels
Vi har haft en overnatning med morgenmad på Benniksgaards anneks. Overordnet set var det en okay oplevelse, men der var alligevel lige et par ting der kunne gøres bedre. Vi havde booket gennem Hotels.com og betalt der, men det var tæt på, at jeg måtte betale igen ved receptionen p,g a forvirring. Lidt mere styr på den slags ville være rart. Værelset var flot og rent, så det var lækkert. Morgenmaden var egentlig helt ok, men der manglede desværre opfyldning af flere basale ting som brød, juice og ost. Overordnet var vi tilfredse og vi kommer gerne igen en anden gang.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2023 par Line, Gestion de l’hôtel
Hej Gert! Tak for jeres besøg og feedback. Beklager forvirringen mellem hotel.com og os. Jeg ved ikke lige hvad der er gået galt - men det skal selvfølgelig være i orden. Jeg giver det lige videre med hensyn til opfyldningen i morgenmaden.Håber vi ses igen :)
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 juill. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juin 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 oct. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 juill. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juin 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2022 sur Expedia
Høflig og kompetent service. Rigtig god mad
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 mai 2022 sur Hotels