Note fondée sur 288 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Flint
Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
There was a problem at checkin with the computer had to wait 20 minutes for someone to come and fix the computer. He was very friendly and when I wasn’t satisfied with the cleanliness of my room he readily moved me to another and apologized. The room was ok but needs remodeling. The floor wasn’t vacuumed very well and the room had an odd smell but was otherwise clean. The microwave did not work. It was ok for a 1 night stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2024 par k c, Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback we are extremly sorry for your experience but we will give you better next time
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
One of cleanliness
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2024 par k c, Gestion de l’hôtel
thank u for your feedback that we provide you best service
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Amazing hotels and nice rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par k c, Gestion de l’hôtel
hi jordan thank you for your reply we appreciate for your great responce so will provide to our customers more better
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
I never stay there I left
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par k c, Gestion de l’hôtel
we r extremly sorry for ur inconvinience but we r try to give best on your next trip
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par k c, Gestion de l’hôtel
thank you for your respond definetly we focus on your respond and we try to get more on our best levels
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par k c, Gestion de l’hôtel
Thank you James for your feedback
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
We went to bed And got up to pee And their was water coming throw the bathroom light went to office ana moved us up stairs Ana they party all night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Amanda,Please accept our apologies for any inconvenience regarding your recent stay. What you've described does not reflect the typical experience or our guests. Rest assured, we will share your comments regarding the condition of your room with our team to ensure any opportunity for improvement is seized. It was a pleasure having you here, and we hope to have another chance to change your perceptions in the future.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par k c, Gestion de l’hôtel
Thank you Sydnia for your respond we will try to get more our best levels
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par k c, Gestion de l’hôtel
Thank you Jessica sorry for your experience but we sure that your next trip we will try our best
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par k c, Gestion de l’hôtel
Thanks for your respond Hanford we r sorry about your experience but your next trip we will serve you better