Note fondée sur 168 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par Agnes Molnar, Gestion de l’hôtel
Dear Lars,thank you very much for staying in our Hotel and that you were taking your time to write us a feedback.It is nice that you had a pleasant time and a memorable stay. We wish you all the best and hopefully see you soon.Sincerely,Agnes MolnarFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 nov. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 janv. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2021 par Birgit Amerhauser, Hotelmanager, Gestion de l’hôtel
Dear Nazareth, thank you very much for your booking in our house and that you have taken the time for a feedback. Guest satisfaction is our greatest concern and therefore your feedback is especially important to us We are glad to hear that you are so satisfied with our service and that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Best wishes!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Agnes Molnar, Gestion de l’hôtel
Dear Mika,Thank you very much for your stay in our hotel and for taking the time to give us your feedback.Guest satisfaction is our greatest concern and therefore your feedback is particularly important to us! I am very pleased that you were satisfied.We would be delighted to welcome you back again.Yours sincerely, Agnes Molnar Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Sehr netter Empfang. Unsere individuellen Wünsche wurden alle erfüllt. Komme gerne wieder.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Birgit Amerhauser - Hotelmanager, Gestion de l’hôtel
Lieber Yesim,vielen herzlichen Dank für Ihre Buchung in unserem Haus, und dass Sie sich die Zeit für ein Feedback genommen haben. Gästezufriedenheit ist unser größtes Anliegen und daher ist uns Ihr Feedback besonders wichtig! Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei Ihrem Aufenthalt so wohlgefühlt haben und wir all Ihre Wünschen erfüllen konnten. Gerne gebe ich tolles Feedback an unser Team weiter. Wir freuen uns schon, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit lieben Grüßen
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Birgit Amerhauser - Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jonathan Julio,thank you so much for your perfect rating! We are thrilled to know that your stay with us was a complete success. It’s wonderful to hear that every aspect of your experience met or exceeded your expectations.Your feedback is incredibly valuable to us, and we’re delighted that you enjoyed everything our hotel has to offer. I’ll be happy to pass that on to our team.We look forward to welcoming you back for another fantastic stay in the future.Best wishes!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Birgit Amerhauser - Hotelmanager, Gestion de l’hôtel
Lieber Christian,vielen herzlichen Dank für Ihre Buchung in unserem Haus, und dass Sie sich die Zeit für ein Feedback genommen haben. Gästezufriedenheit ist unser größtes Anliegen und daher ist uns Ihr Feedback besonders wichtig! Es freut mich sehr, dass Sie uns mit der vollen Punktezahl bewertet haben. Gerne gebe ich dieses tolle Feedback an unser Team weiter.Bis zum nächsten Besuch!Mit lieben Grüßen!
5 sur 5
par un voyageur

Super service og fin beliggenhed når man kommer i

Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
Super fint hotel til prisen. Nemt at komme til i bil. Ca 3 km til centrum. Super fint morgenmad. Rummeligt værelse. Parkering var inkl. som goldmember.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Agnes Molnar, Gestion de l’hôtel
Dear Dorthe,Thank you very much for your stay in our hotel and for taking the time to give us your feedback.Guest satisfaction is our greatest concern and therefore your feedback is particularly important to us! I am very pleased that you were satisfied.We would be delighted to welcome you back again. With best regardsAgnes MolnarFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur de Glendale

Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
Nice little hotel with reasonable size rooms- certainly by European standards. Parking was pretty easy but there aren't many food choices close by.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Agnes Molnar, Gestion de l’hôtel
Dear Joel,Thank you very much for your stay in our hotel and for taking the time to give us your feedback.Guest satisfaction is our greatest concern and therefore your feedback is particularly important to us! I am very pleased that you were satisfied.We would be delighted to welcome you back again. With best regardsAgnes MolnarFront Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Agnes Molnar, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for your stay in our hotel and for taking the time to give us your feedback.Guest satisfaction is our greatest concern and therefore your feedback is particularly important to us! I am very pleased that you were satisfied.We would be delighted to welcome you back again. With best regardsAgnes MolnarFront Office Manager