Note fondée sur 872 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
2,8 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024
Our room was not clean when we went to our room. When I went back they gave us another room with two separate beds. That’s not what I had paid for. The property is pretty run down as well. We were awoken at 5:30am by an alarm in the next room. Nobody was in the room. Just the alarm going off
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par MGMT, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We use all feedback to better serve our customers and train our staff and we appreciate your comments.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024
Bath tub dirty or stained. Should be replaced. Outside elevator from parking garage should require room key to access for security.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par MGMT, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We use all feedback to better serve our customers and train our staff and we appreciate your comments.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par MGMT, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
We enjoyed our rooms. Enjoyed the stay. Convenient underground parking. The younger adults(in our group) enjoyed the outside pool.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par MGMT, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We use all feedback to better serve our customers and train our staff and we appreciate your comments.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Can see right through the bedsheets the stains on the mattresses floor was sticky and I wiped all the cobwebs out of the top of the window frames and they had been there a while. Lost my wedding ring in the room phoned to speak to the staff, and they were not very helpful at all. Didn’t seem like they cared.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par MGMT, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We use all feedback to better serve our customers and train our staff and we appreciate your comments.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par MGMT, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par MGMT, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review.
2 sur 5
par un voyageur

Not the best.

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Here are a few points that made my review low. - Toilet was running and would flush roughly every hour, so over night, it would wake me up - The neighbourhood was not the safest - The bed was small and hard - I was on a pet floor (even though I did not have a pet) and I heard dogs barking late in the evening - Around 4am, I heard the train which is not the hotel's fault, but they could have better sound insulation barriers to block that noise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par MGMT, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We use all feedback to better serve our customers and train our staff and we appreciate your comments.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par MGMT, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par MGMT, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review.