Note fondée sur 40 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
60 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par Savoy Suites Greater Noida, Gestion de l’hôtel
Dear Manmohan,Thank you for your recent stay and for taking the time to rate our hotel positively. We're delighted to hear that you had a good experience with us.Your feedback is greatly appreciated and serves as motivation for our team to continue delivering exceptional service. We're glad we could meet your expectations, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Best regards,Susheel KumarRevenue Manager
5 sur 5
par un voyageur de Glasgow

Publié le 10 juin 2023 sur Expedia
One of the best experience I had staying with my family.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 mai 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2022 sur Expedia
Customer friendliness
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 déc. 2021 sur Expedia
Accessibility
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2021 par Susheel Kumar, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Manish. Greetings from “Savoy Suites Greater Noida”. Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We sincerely regret for the inconvenience faced by you during your stay with us. We have taken up the matter and guided the staff accordingly. I hope that I can convince you to change your mind about another visit to our property. Please reach out to me directly at susheel.kumar@ascothospitality.in, if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to personally welcome you back. Regards Susheel Kumar Revenue Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

S Sood

Publié le 9 juill. 2020 sur Hotels
Average stay
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2020 sur Hotels
Pls don’t book this hotel at any cost. Nothing is working we called so many times reception to fix the ac and it was never fixed they ruin our night.
4 sur 5
par un voyageur

Okay for Greater Noida

Publié le 7 févr. 2020 sur Hotels
Nice spacious rooms next to the Metro station
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2020 sur Hotels
Its was ok....The property is good but not maintained well. Rooms doesnt smell fresh, they do even charge for shaving kit , dental kit etc. Linen are not those cleat that it should be for the tariff they charge to customer.