Note fondée sur 103 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 avr. 2024 sur Expedia
Architecture, jardins, piscine, mobilier.. tout est si beau
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 avr. 2024 par Eleni Almpantaki | Crs Secretary, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words! We look very much forward to welcoming again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2023 sur Expedia
Très bien, adult only, parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2023 par Eleni Almpantaki | Crs Secretary, Gestion de l’hôtel
Dear guests, thank you very much for your kind words! We hope to have you with us again the near future!
4 sur 5
par un voyageur

Super hôtel avec service/personnel/accueil pwrfait

Publié le 29 sept. 2021 sur Hotels
Vue incroyable depuis les bungalows!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2021 par Eleni Almpantaki | Crs Secretary, Gestion de l’hôtel
Dear guests, thank you for your kind feedback! We are delighted that you enjoyed your stay with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2021 par Eleni Almpantaki | Crs Secretary, Gestion de l’hôtel
Dear guests, thank you very much for your feedback. We are delighted that you enjoyed your stay with us! We hope to have the pleasure of welcoming you again in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2021 sur Expedia
Un magnifique hôtel de luxe! Seul petit bémol est l’absence d’animation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2021 par Elina Sakaraki, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for your feedback - we're so pleased that you enjoyed your time with us! Kindly rest assured that your feedback has been shared with the related departments for immediate consideration & improvement where applicable. We look forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2021 sur Expedia
Hôtel sublime, personnel adorable, un grand merci pour ce séjour. J’y retournerai sans hésitation. Piscine à débordement, plage privée et accès à la mer. Vraiment parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2021 par Eleni Almpantaki | Crs Secretary, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for your feedback - we're so pleased that you enjoyed your time with us! We look forward to welcoming you back.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2021 par Elina Sakaraki, CRS department, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for your feedback - we're so pleased that you enjoyed your time with us! Kindly rest assured that your feedback has been shared with the related departments for immediate consideration & improvement where applicable. Since our guests’ satisfaction is our main concern & goal, it would of great assistance if you have contacted us whilst at the hotel in order to immediate attend in person any matter & note in detail your comments. We look forward to welcoming you back.
4 sur 5
par un voyageur

Havre de paix, beau break dans cette année COVID

Publié le 29 oct. 2020 sur Hotels
Magnifique séjour dans un hôtel presque vide dans ce contexte de COVID. Nourriture excellente et variée, personnel adorable et aux petits soins.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2020 par Eleni Almpantaki, Crs Secretary, Gestion de l’hôtel
Dear guests, Thank you very much for your kind words! It will be our pleasure to welcome you again in our hotel next year. Until then, stay safe! With best regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2020 par Eleni Almpantaki, Crs Secretary, Gestion de l’hôtel
Dear guests, Thank you very much for your feedback! We look forward to welcoming you again in the near future. Until then, stay safe! With best regards
3 sur 5
par un voyageur de Bdx

Publié le 27 août 2020 sur Expedia
Le site est très très beau. Nous avions une chambre avec piscine partagée très bien. Malheureusement et sous prétexte du COVID, alors que nous avons payé un 5 étoiles «  plein pot « , les chambres ne sont faites que tous les 2 jours. Il a fallu systématiquement aller à la réception demander de l’eau et du café. L’hôtel est annoncé comme resort et spa avec piscine intérieure, sauna... tout est fermé. Il a été compliqué d’avoir un matelas à la plage alors que la capacité est divisée par 3 cette année, qu’en est-il des autres fois ? Pour finir, un soir à 22.50, impossible de pouvoir manger quoique ce soit alors que nous avions opté pour la formule tout inclus. Le COVID peut certes expliquer certaines choses mais il vaudrait mieux dans ce cas ne pas faire payer pour des prestations qui n’existent pas, ce n’est pas à nous, consommateurs de supporter ces aléas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2020 par Eleni Almpantaki, Gestion de l’hôtel
Dear guests, Thank you very much for sharing your impression concerning your recent stay with us. We are glad to read that you enjoyed the scenery and your accommodation. We do regret that our hotel did not meet your expectations in certain aspects. Allow us to kindly address the points raised in your review, as we should note that as advised upon arrival, we are not allowed by Greek law to enter your room on a daily basis. Due to this, the housekeeping and mini bar service are offered upon request of the guests. Furthermore, our indoor pool and sauna are closed for this year due to the updated health & safety protocols, which we are obliged to follow in order to protect the health of our employees and guests. We were surprised by your comment regarding the sunbeds on the beach as this year, due to the low occupancy of the season, our sunbeds do outnumber our guests. Additionally, the opening hours of our food & beverage outlets are duly noted in the available app, and we also inform our guests during their check-in accordingly. Nevertheless, following the last order in our a la carte restaurants at 22:45pm, we also have the Premium All Inclusive snack at 23:00-00:00 and a la carte Room Service available on a 24-hour basis. Please note that we haven’t charged for services that you did not receive. All the above information was available upon arrival and also in the app at all times. It was a pleasure to have you with us and we do appreciate your insight, which is very important to us as we do our utmost to provide the best possible service. We would like to assure you of our best attention at all times and we hope to have the pleasure of welcoming you again in the near future.