Note fondée sur 38 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
46 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Très bon séjour dans cet hôtel ! Familial, adapté pour les enfants, les familles, bien équipé, waterpark, chaises bébé, pataugeoire, mini club par exemple. Personnel très aimable, accueillant et arrangeant ! merci à Julianna qui me faisait un délicieux café frappé tous les matins ☺️ Propreté des chambres et des espaces commun, il y a parfois du vent et le personnel fait attention à ramasser les objets qui pourrait s’envoler et finir dans la piscine. Le resto était bon et assez varié, le petit déjeuné excellent, beaucoup de choix en sucré et salé je me suis régalée. Au bar de la piscine le midi jusqu’à 16h c’est pita gyros et pizza, excellentes aussi ! La piscine est grande, chaude, propre, ferme à 18h mais la plage est à 2 min à pied si vous voulez prolonger votre journée soleil! Plage très sympa, on a pied loin, pratique avec les enfants, il y a même des falaises d’argile pour se faire des petits masques! Bref très bon séjour pour nous, tout était au top nous y retournons avec plaisir
5 sur 5
par un voyageur

Highly recommend rhis Hotel/Resort

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Very Clean and newer remodeled rooms with great ciews of the pool and water park. If you have kids this place is a must. 3 minute walk to the beach.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
The resort Is very beautifull. The room are nice and clean. The Village animation could be improved, the swimming pool close at 6 pm , tò early
4 sur 5
par un voyageur de Mapello

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur de Lake Country

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
The Argile has a lot of potential but disappointed us on several levels. We booked two rooms 4 months before arriving which ended up as far away from each other as possible. Upon arrival our room’s AC didn’t work. The maintenance guy was quick to try and help us. We had to put pressure on the door sensor whenever it turned off to get it to start up again. Our room seemed to be a work in progress. It had a large open area which lacked a suitcase rack, chair or shelves of any kind. There was two tea bags but no kettle. The bathroom had no area to put our toiletries or hang a towel. We asked for an iron and ironing board but they could not accommodate us until after our check out a few days later. There were no instructions or map of the resort area, wifi, dining hours etc. Turned out the beautiful pool was only open from 10am-6pm so after a day of sight seeing we weren’t able to use it. The bright side was a plentiful buffet breakfast. Seemed like a great family resort with some kind of all inclusive option which we weren’t offered.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2023 sur Expedia
Good choice of food. Staff are excellent
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2023 sur Expedia
Ottimo hotel, struttura ristrutturata nuova
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2022 sur Expedia
Very nice property with excellent service
4 sur 5
par un voyageur de Wigan

Publié le 21 sept. 2019 sur Expedia
The hotel was clean and the staff pleasant and willing to help , the rooms were kept exceptionally clean , with fresh bedding and towels every day . The only down side was the pool side bar wasn't stocked very well and the entertainment was poor .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2019 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
We would like to thank you for spending time to review Cephalonia Palace. All your remarks help us improve any insufficiency. We hope to see you again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2019 sur Expedia
The rooms were very dated but the breakfast was great and the pool facilities were impeccable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2019 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind review. We will gladly offer our services whenever you decide to visit us again.