Note fondée sur 4 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
5,0 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Parfait séjour au calme
Publié le 2 juin 2022 sur HotelsTrès bon séjour. Hôtel très propre et agréable.
Le personnel très sympathique, le parking très utile avec la carte magnétique fournie par l’hôtel.
Petit déjeuner copieux et varié. Piscine très grande et agréable. Très calme aussi.
par un voyageur
Publié le 6 août 2022 sur Hotels
Helt greit hotell til 2* å være. Kjekke og blide ansatte, renholdet bra. Dusj og bad noe slitt.Litt laber frokost.
par un voyageur
Publié le 2 juin 2019 sur Expedia
Sehr schönes Hotel, Supermarkt, Restaurants, Tavernas und Strand in 100m Umkreis. Pool ist sehr gross und sauber. Ich bekam ein Zimmerupgtase als Expediagast, d.h. grosses Zimmer. Hotelmamager Dimitris ist sehr kompetent, immer hilfsbereit und organisiert alles was man sich wünschen kann. Top Hotel, definitiv meine erste Wahl wenn ich nach Rethymno muss. Wir kommen wieder!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2019 par Dimitris Stathakis, Gestion de l’hôtel
Dear friend Kuchma,
Thanks for leaving us such a wonderful review. We are glad that you and family loved our services, our dedicated staff will be pleased to learn of your high praise. They work very diligently and it will provide them with great encouragement to keep doing what they are doing Thank you, once again, for your kind words.
Hope to meet you again in the future.
Regards
Dimitris Stathakis
Operation Manager
Ariadne Hotel
par un voyageur
Publié le 19 mai 2019 sur Expedia
Molto buona e direttore molto disponibile mi ha consigliato diversi ristoranti
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2019 par Dimitris Stathakis, Gestion de l’hôtel
Hello guest,
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodation, as well as the tips for local restaurants. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
Sincerely,
Dimitris Stathakis | General Manager