Note fondée sur 30 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Accueil sympathique

Publié le 21 août 2023 sur Hotels
Hôtel très sympa , bien placé pour aller au port de la Canée en voiture . Personnel adorable, belle piscine , bon resto . Point négatif : notre chambre n’était pas vraiment dans l’hôtel mais un bâtiment sur le bord de la route avec vu sur les poubelles . Dans ce bâtiment vous êtes clairement hors de l’hôtel dommage ….
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2023 sur Expedia
I travel a lot, and this is the first time I have had such a terrible experience. So much that for the first time in my life, I had to leave an hotel and find somewhere else to stay. We booked our trip 6 months ago. We arrived at night with our 2 kids. Compared to what they advertise, the « apartment » they gave us was way smaller, way older and the AC was extremely loud, which made it complicated to sleep. The balcony was stuck to the next apartment balcony. We went to the lobby but they told us we had to wait for the next day. They showed us one room almost identical to the first one we had. The only better thing was the view. We gave up and told ourselves to accept that this was a very bad hotel… Unfortunately this was not the end of the story. When we came back after a long day and started to put the kids to sleep, we realized that the only AC was in the bedroom and that the living room where two of us were supposed to sleep had no AC!! So we had to spend another sleepless night. In the morning we explained the situation and told them we couldn’t stay given everything. The manager, Andreas, got very angry at us. Even thought he refused to reimburse us for the remaining nights, we still left as it would have been awful to stay there. Fortunately we explained the situation to Expedia. They really listened, we showed them the pictures and they agreed with us and reimbursed us. Thanks to Expedia we were able to still enjoy the remaining of our only week of vacation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par Andreas Vyzirakis, Gestion de l’hôtel
I will start in the exact same way that our common customer made his review and expressed his displeasure. I have been working in the hotel field for 32 years, my expectation was and is to create positive experiences regarding our hotel, but also our island. I was really surprised that choosing the fully renovated room did not satisfy you, even though we gave you the possibility to change the room without a financial burden, which is quite difficult to implement, especially in the high season according to your wishes. I pointed out that if you change the room, you will not be able to have the previous one. The next day we were at the reception, you asked to change the room again, which we did not refuse, expecting that the choice of the third room in the row of rooms would be the one that would please you. It is really unfair to discount the effort we make to serve you. You must know that dignity is also our right. Andreas Vyzirakis, owner, receptionist, waiter, human being.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2023 sur Hotels
Un hôtel propre, très bien entretenu. Un personnel au petis soins, le propriétaire au top,. Emplacement a proximité de la plage
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 mai 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2019 sur Expedia
Parfait pour moi. Très bon accueil. Personnel sympa. Belle piscine
5 sur 5
par un voyageur

à recommander

Publié le 11 mai 2019 sur Hotels
excellent rapport qualité prix un accueil fantastique
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2019 sur Hotels
Hôtel bien situé, centre ville de Chania proche, et prise de la voie rapide proche. Les personnes de la réception sont très professionnels et très aimables. Chambres spacieuses et confortables. Petit dej au bord de la piscine avec montagnes enneigées sublime Excellent rapport qualité prix
4 sur 5
par anne-laure

Publié le 14 mai 2017 sur Hotels
un hôtel avec un super rapport qualité/prix et un super accueil. La piscine est super et l'hôtel est bien équipé avec des animations parfois le soir. A 3km de la canée très rapide. Mon meilleur hotel en Crete!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

3 yötä

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Huone melko pieni, mutta siisti ja näkymä merelle ja altaalle. Hyvä ilmastointi ja keittiö tarpeeksi suuri tehdä ruokaa 4henkiselle perheelle. Henkilökunta todella mukavaa ja avuliasta. Miinuksina ehkä se, että altaalle ei saa tuoda mitään omia juomia/ruokia, allas auki vain klo 10-19.30 ja allasravintolassa jäätelöt/juomat eivät olleet mitenkään edullisia.