Note fondée sur 137 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
70 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Nice and comfortable hotel, but not worth the price. Check-in is weird: employee gives you a QR-code and you do your own check-in, while they wait... They also decided to start cleaning the room one hour before official check-out time, even if we were not ready. For the dinner buffet, water not included in the price (it comes free with every meal everywhere else on the island). Altogether definitely not worth the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Guest relations, Gestion de l’hôtel
Dear Lucas,Thank you for staying with us. Our goal is to create memorable and carefree experiences for all our guests even if they stay here just for a day, and we are sorry to read that we did not manage to meet your expectations. Please allow us to mention that our QR-code allows you to check-in while being seated, enjoying our welcome drinks. Also, room cleaning starts as soon as the room has been checked-out. Regarding the water, the half board basis means that your accommodation, breakfast and dinner is included. Drinks are not part of the package. What is more, members of our staff are always available to help with any request or issue that may arise. Nevertheless, your feedback is much appreciated and always taken into consideration and we hope to have the pleasure of seeing you again soon! Kind regards, Penelope Guest relations
5 sur 5
par un voyageur

Parfait

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Excellent séjour, hotel bien intégré dans son environnement, calme, belle plage privée,. Personnel au petit soin, chambre pas très spacieuse mais confortable, jacuzzi agréable. Buffet diner et petit déjeuner de très bonne qualité. Excellent séjour, trop court malheureusement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Guest relations, Gestion de l’hôtel
Dear Damien,Thank you for taking the time to share your wonderful feedback following your recent stay with us. We are committed to providing a range of high-quality experiences, and it is gratifying to know that the kind staff of our resort made for a memorable stay. Thank you once again for your kind words. We look forward to welcoming you back in the future. Best regards, Penelope Guest relations
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Penelope, Gestion de l’hôtel
Dear Francois,Many sincere thanks for your great rating as well as for choosing our resort. We are looking forward to accommodating you again in the near future! Best regards, Penelope Guest Relations
4 sur 5
par un voyageur

Très bel hôtel en bord de mer

Publié le 24 sept. 2023 sur Hotels
Nous avons passé un bon séjour à La Mer. Chambre propre et design. La piscine et l'accès direct à la mer sont très agréables. Le petit déjeuner est varié et bon. Les coktails et le restaurant sont chers pour la crête. Le personnel n'est pas toujours aimable.. mais dans l'ensemble l'hôtel est très beau et très agréable. -2 nuits, chambre vue sur mer en couple-
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2023 par Penelope, Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Cher invité,Merci pour le temps consacré à l'examen de votre récente expérience de vacances à La Mer Resort & Spa ! Nous sommes très heureux de lire que vous avez apprécié notre petit-déjeuner ! Vos commentaires sont pris en compte et nous prendrons certainement ces points en considération pour de futures améliorations. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans un avenir proche !Cordialement,PénélopeRelations avec les clients
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2023 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Cecilia, First and foremost, thank you for choosing La Mer Resort & Spa for your holidays in Crete. Furthermore, we would like to thank you for your rating.We are looking forward to having you back soon and renewing your experience. Best Regards, Penelope
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2023 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-François,Thank you for your kind rating.We are looking forward to welcoming you again!Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Personnel au top

Publié le 18 mai 2023 sur Hotels
Attention pour la chambre vu partielle c’est vraiment partielle la vu il y en a aucune Chambre petite mais confortable Le spa et la piscine sont très agréables Le personnel très sympathique et serviable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2023 par Penelope, Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Marion, First and foremost we would like to thank you for choosing La Mer Resort & Spa for your stay. We were truly pleased to hear that you enjoyed room, facilities and staff. Our team would like to express our gratitude for your positive comments and we would love to have the chance to welcome you back in the nearest future. With Best Regards, Penelope
5 sur 5
par un voyageur

Tres bel établissement, deco soignée

Publié le 2 sept. 2022 sur Hotels
Très très bel établissement Tres bien traité niveau déco, sans etre ostentatoire. Personnel tres agréable Un super séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2022 par The Reception Team, Gestion de l’hôtel
Cher Laurie,Nous apprécions beaucoup la merveilleuse note que vous avez partagé avec nous et nous sommes impatients de vous accueillir de nouveau bientôt à La Mer Resort & Spa.Cordialement,
5 sur 5
par un voyageur

Parfait

Publié le 13 juin 2022 sur Hotels
Everything was perfect ! The breakfast and dinner were sooo delicious and various. The jacuzzi on fleek, the pool too. Best vacation ever.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2022 par The Reception team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We noted with pleasure the positive rating you have posted on your La Mer Resort & Spa experience. And look forward to welcoming you back. With best regards, The Reception team Chrysa Vogiatzopoulou
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2022 sur Expedia
Nous avons passé un excellent séjour !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2022 par The Reception Team, Gestion de l’hôtel
Cher OCÉANE, Nous souhaitons vous remercier d'avoir pris le temps de partager avec nous votre appréciation concernant votre visite et votre expérience à La Mer Resort & Spa. J'espère avoir de nouvelles d'opportunités à l'avenir pour vous accueillir à nouveau. Cordialement, the Reception team.