Note fondée sur 182 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Magnifique hôtel avec diverses piscines, restaurant a la carte excellent et prix raisonnable.
Personnel très accueillant, nous avons eu belle surprise puisque nous avons été surclassé (chambre avec piscine privée)
Petit point négatif concerne le nettoyage de la chambre.
A part çà, nous recommandons cet établissement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Veronika Guest Relations Miramare Resort and Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Albano,Greetings from Miramare on behalf of our entire staff. We appreciate your feedback about your stay. Your evaluation is very important for us and we are glad for your 5-star review about your stay, upgrade, restaurant, welcoming staff,... We also noted your comment about the cleanliness of the room. We are grateful that you have decided to visit our resort while coming to Creta and we truly hope to welcome you again soon. Salutations de Miramare au nom de tout notre personnel. Nous apprécions vos commentaires sur votre séjour. Votre évaluation est très importante pour nous et nous sommes ravis de votre avis 5 étoiles sur votre séjour, le surclassement, le restaurant, l'accueil du personnel,... Nous avons également noté votre commentaire sur la propreté de la chambre. Nous sommes reconnaissants que vous ayez décidé de visiter notre complexe lors de votre venue en Crète et nous espérons sincèrement vous accueillir à nouveau bientôt.Sincerely, Veronika Guest Relations
par un voyageur
Publié le 29 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Veronika Guest Relations Miramare Resort and Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Celine, Please accept the warmest welcome from Miramare on behalf of our entire staff.We appreciate you sharing this fantastic 10-star evaluation of your visit to Miramare Resort and Spa. We are overjoyed that you had an amazing vacation and that everything about your stay exceeded your expectations.We take great pleasure in offering outstanding guest service and facilities and we hope you come back to our Resort perhaps some other time. On behalf of our Miramare staff, we wish you the very best and once again thank Sincerely, Veronika Miramare Resort and Spa
par un voyageur
Publié le 25 avr. 2024 sur Expedia
Un très bel emplacement avec une vue magnifique
Par la piscine était froide
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2024 par Veronika Guest Relations , Gestion de l’hôtel
Dear Stephane, Let me start by saying how much we value your decision to stay with us over the holidays, your choice of hotel, and the time you took to write such a positive review. We are always grateful for and encouraged by positive feedback from our guests, so reading this review made us very happy. I understand that at the time, the water in the pool was still not warm enough as it was April. We are appreciative of your visit and hope to see you in the future. Wishing you all the best, Veronika Guest Relations Miramare Resort and Spa
par un voyageur
Séjour avril 1 semaine avec ado.
Publié le 22 avr. 2024 sur HotelsHôtel très bien situé dans une chambre supérieure avec vue mer = très belle vue sur la baie et balcon super agréable spacieux. Prestation ok pour la literie, la propreté, les équipement par contre attention à l'insonorisation, nous étions hors saison donc ok mais en plein été je pense que l'hôtel est très sonore (couloirs et balcons).
Personnel très agréable et à l'écoute.
Par contre grosse déception sur la qualité de la restauration, vraiment pas top pour une région comme la crête où l'on peut très bien se restaurer. Ma reco ok pour l'hôtellerie mais ne prenez pas la 1/2 pension car franchement très déçue.
Sinon la petite ville d'Agios est vraiment très sympa.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2024 par Veronika Guest Relations , Gestion de l’hôtel
Dear Ferreol, Please accept greetings from our team at Miramare Resort and Spa.We value your open feedback, and we thank you for taking the time to let us know about your experience. Although we always make an effort to ensure that every visitor has the best possible experience, we sincerely regret any less-than-perfect experiences. Thank you for your positive feedback about the staff.We are sorry about the disappointment with the food quality, as we always try our best to accommodate every taste of our guests, including traditional Greek cuisine. Your comment will be shared with our Operations manager, as we take every feedback seriously.We are grateful you are staying with us, and we send our best wishes. Thank you for being our guests.
par un voyageur
Expérience mitigée
Publié le 28 juill. 2023 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2024 par Veronika Guest Relations , Gestion de l’hôtel
Dear David, From Miramare, greetings, and we sincerely apologize for the wait for your response. We appreciate you taking the time to write a review for us, and we're sorry the score did not live up to your expectations. We always consider the opinions expressed by our guests. Although you listed the title as "mixed experience," we are unsure of the specific area in which we fell short because there is more information. We appreciate you being our guest and send our best wishes your way. Maybe we'll cross paths with you again when you return to the stunning island of Crete.
par un voyageur
Publié le 30 avr. 2023 sur Expedia
Le site est bien, mais nous préférons les structures plus petites. D'autre part la demi-pension fait que tous les jours ce sont les mêmes plats qui sont proposés.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2023 par Veronika Guest Relations , Gestion de l’hôtel
Greetings, Conception Firsly I want to express my gratitude for staying with us. We appreciate your thoughtful comments, which are especially significant to us as they originate from our guests. We look forward to meeting you soon, and do get in touch with us if you have any questions. With Regards, Veronika
par un voyageur
Mixed review
Publié le 21 avr. 2023 sur HotelsPositive : outstanding sea-view
spa facilities
very good breakfast
nice staff
Negative : private pool much too small and very different from the one shown during the purchase
Ratio price/quality too much high
Furnitures of the 90's
Need to pay for the indoor pool
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2023 par Veronika Guest Relations , Gestion de l’hôtel
Dear Frederic, Firstly, I would like to thank you for staying with us and choosing Miramare for your recent stay. We appreciated your valuable feedback, which is very important for us, especially when it comes from you, our guests. We hope to welcome you in the near future, and if there is anything else, do not hesitate to contact us.With Regards, Veronika
par un voyageur
Publié le 25 août 2021 sur Hotels
D'un point de vue extérieur, très bien, une fois rentrer dans la chambre, c'ets pas le même décors... Complexe, très bien, chambre plus dans le style studio de location.
par un voyageur
Publié le 19 août 2021 sur Hotels
Tres bel hotel mais en famille avc des enfants trop calme
par un voyageur
Publié le 14 août 2021 sur Hotels