Note fondée sur 43 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Très bel hôtel mais clients pas toujours au top

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
L’hôtel est en parfait état et très confortable. Le personnel est vraiment charmant. La plage est franchement petite pour tout le monde et surtout avec les activités nautiques incessantes. Reste bien sûr l’impolitesse des clients qui réservent les transats dès le matin ou qui laissent hurler leur progéniture à côté de vous alors qu’ils sont à une table à 20 mètres … mais ça l’hôtel n’y peut pas grand-chose.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Nana Golden Beach Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Sophie,Thank you for sharing your experience at Nana Golden Beach.We are glad to hear that you had an amazing vacation overall. Your feedback regarding the improvements has been noted, as we continuously strive to maintain high standards. We would like to welcome you back to offer you a much more memorable stay.Warm Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Nana Golden Beach Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear LaureThank you so much for your kind words and wonderful feedback about your recent stay at Nana Golden Beach. We are thrilled to hear that you had such an amazing experience. We are glad that we met your expectations, and we offered you an enjoyable stay. We would like to welcome you back and offer you again a memorable stay.
5 sur 5
par un voyageur

Excellent séjour

Publié le 20 oct. 2023 sur Hotels
Oui un cadre agréable.un service top. Un kids club de qualité. Un personnel très accueillant, souriant et disponible. Un seul bémol : le niveau du wifi qui est très faible et se coupe en permanence dans les chambres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2023 par Nana Golden Beach Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Said,Thank you very much for coming to Nana Golden Beach and for your feedback.We are delighted to see, how much you enjoyed your stay in our resort and we hope to see you again soon!With sunny regards,Yours sincerelyNana Golden Beach Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2023 sur Hotels
Bel établissement avec confort pour les familles. Les buffets sont généreux, le personnel adorable. Un bémol pour l’attitude des touristes qui mobilisent les transats par leurs serviettes dès le petit dej.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2023 par Nana Golden Beach Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear sirsGreetings from Nana Golden beach hotel and thank you for staying with us recently. Thank you very much for taking the time to write to us all these kind words. We pride ourselves on ensuring that guests leave with a fond memory and a few wonderful stories of their stay at our resort Wishing all the best to You and to your Family , please feel free to contact me , at any time , for any assistance you may need .We look forward to your next visit With kind regardsNana Golden Beach Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2022 sur Hotels
Bien sauf transats au bord des piscines qui sont réservés dès 9h et personnes dessus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2022 par Nana Golden Beach Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Anne, Thank you very much for choosing Nana Golden Beach and for your detailled feedback. It is very nice to see, how much you and your family enjoyed your well deserved holidays in our "Cretan village" We want to state clear, that in all our resort at our 7 pools, the beach, by the aqua park and the sunbathing platforms all along the coastline we provide far more sunbeds und umbrellas than we can allocate guests in our rooms. So we are never short in sunbeds and reservation is absolutely not needed and also not allowed. We always have enough free sunbeds for our guests. Maybe not every day exactly the same sunbeds in the same area are available, but for sure each day all our guests find a nice place to stay and to relax under the Cretan sun. We kindly ask our guests to behave in a considerate way and not to make any reservation. Unfortunately, sometimes we have some guests who do not respect our rules and who don't respect other guests, who do not want to behave in a considerate way and who reserve sunbeds anyhow. It was our pleasure to welcome you and we hope to see you again soon! With sunny regards, Yours sincerely Nana Golden Beach Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2022 sur Expedia
Très bel établissement cependant la qualité des restaurants à la carte pourrait être améliorée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2022 par The management of Nana Golden Beach, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs Aurelia Thank you for entrusting us your well deserved holidays and for taking the time for such a lovely feedback. We are delighted to see, how much you enjoyed your well deserved holidays in our "Cretan village" and how much you appreciate the efforts of the mentioned colleagues for the satisfaction and the relaxation of our guests. With pleasure we will share your kind and appreciating words with our entire team, as each team member does his best to let our guests really enjoy the most precious days of the year in our resort. It was our pleasure to welcome you and we hope to see you again soon! With sunny regards, The management of Nana Golden Beach
5 sur 5
par un voyageur de VIRE

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 nov. 2021 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2021 sur Hotels
Très bon hôtel, family friendly. Je recommande.