Note fondée sur 58 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2023 sur Expedia
Lieu calme propre et très bien
1 sur 5
par un voyageur

You may need pay more than you think you owe

Publié le 7 juill. 2023 sur Hotels
It seemed at first a good hotel, before I took a shower and the pressure was weak or put on the air conditioner which leaked on the clothes I had put under it to dry. But these happened to be minor issues compared to what happened next. I rented the hotel's car Fiat Panda and lost the car keys. The manager asked me to pay €300 without providing any written document of the service provider with the new keys' price or of the car insurance's coverage. When I asked to know how he had calculated this amount, he threatened me with the police if I wouldn't pay and said that he regretted that he hadn't asked of me a €500 caution before giving me the car! He didn't even know that €300 was the maximum excess I was liable for under my rental contract: the receptionist and I found it! I paid the €300, but still find outrageous to ask a caution of €500 when the maximum excess is €300. This only means that the hotel wants to have access to a greater amount than provided for in the rental contract, so that in case of a disagreement with a customer it would be able to force this customer to pay. I find such an attitude despicable and uncivilized. So, if you go to this place and, moreover, use the hotel's car rental service (€45/day), that's what may well happen to you: to be forced to pay more than you think you owe, on a manager's whim.
5 sur 5
par un voyageur

Excellent rapport qualité prix

Publié le 12 sept. 2021 sur Hotels
Hôtel bien situé, petit déjeuner copieux. Le personnel est gentil et disponible. Nous avons utilisé le service transfert aéroport, impeccable. Je recommande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2021 par Olympia Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Samira, Thank you very much for your kind comments on the accomodation,sharing your opinion.We are glad that you enjoyed your overall stay.Hope to have you back in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2019 sur Expedia
Très bon rapport qualité prix ! Très propre et bien situé. Calme. Bon petit déjeuner. Je le recommande !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2019 par Olympia Hotel, Gestion de l’hôtel
thank you very much for sharing your opinion!! We are glad that you have enjoyed your overall stay ! We are taking your remarks into consideration in order to improve ourselves. Hope to have you back in the future
5 sur 5
par E.Hanggi de Suisse

Bon emplacement, central. Personnel aimable.

Publié le 21 sept. 2014 sur Hotels
C'est un très bon hôtel moyen,près du centre, nous avons été très satisfaites. si nous retournons à Kos, nous retournerons dans cet hôtel.
3 sur 5
par un voyageur

bon rapport qualité prix

Publié le 26 juill. 2014 sur Hotels
ploingée dans kos profonde
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2023 sur Expedia
Nice and clean.friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2023 par OLYMPIA HOTEL, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for sharing your opinion!! We are glad that you have enjoyed your overall stay ! We are taking your remarks into consideration in order to improve ourselves. Hope to have you back in the future
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2023 par OLYMPIA HOTEL, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for sharing your opinion!! We are glad that you have enjoyed your overall stay ! We are taking your remarks into consideration in order to improve ourselves. Hope to have you back in the future
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juin 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 mai 2022 sur Hotels