Note fondée sur 134 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Guest Relations Department , Gestion de l’hôtel
Dear Oiel, Thank you for taking the time to rate your experience at Porto Platanias! It is our pleasure to know that overall you had a great time! We look forward to welcoming you back and exceed your previous experience! Kind Regards, Iro Guest Relations Department
4 sur 5
par un voyageur

Un mini bateau de croisière !

Publié le 17 oct. 2021 sur Hotels
Hôtel très grand, (avec 4 piscines) coupé en 2 par la route et sonnant dans la mer. Aucune vue depuis les chambres (partie supérieure à la route). Buffet du ptdej et dinner très correct et large choix renouvelé chaque jour. Ca reste un bon gros hôtel pour la masse... type Costa/msc!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2021 par Anne, Guest Relations Department, Gestion de l’hôtel
Dear ARNAUD, Thank you very much for staying in our premises and for taking the time to review our hotel. We are extremely delighted that we accomplished to live up to your expectations and you had a lovely and relaxing stay with us. We wish to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2022 par Antonia, Gestion de l’hôtel
Dear guest, We would liek to warmly thank you for the high rating we really appreciate it. It was our pleasure accomodating you and we definately look forward to welcoming you back to our premises! Kind regards, Guest Relations' Department
5 sur 5
par un voyageur

Séjour d'affaire mais cadre propice au repos !

Publié le 3 sept. 2019 sur Hotels
Séjour express dans cet établissement pour une conférence à proximité, mais très apprécié ! Très joli cadre, les différents bâtiments forment comme un petit village, très propre (chambre et extérieur), au calme, grande piscine (un peu trop chlorée), buffet petit-déjeuner copieux, accès aux équipements du Beach & Spa resort de l'autre coté de la route, personnel très serviable ... je recommande vivement cet établissement !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2019 par Alexia-Public Relations, Gestion de l’hôtel
Dear guest , We would liek to thank you for your high rating regarding your last stay in Porto Platanias Village Resort. Indeed Porto Platanias Village, offers all comforts expected; a family environment, attention to detail, rooms decorated in an elegant style and peaceful external surroundings with small picturesque paths, squares and gardens full of flowers.And the most important guests of «Porto Platanias Village Resort» can also enjoy the facilities of «Porto Platanias Beach Resort & Spa»!
5 sur 5
par un voyageur

Très chouette séjour

Publié le 29 avr. 2018 sur Hotels
Très bel hôtel et piscines. Bon et varie petit déjeuner. Calme, allées fleuries et très propres. Propreté des chambres à améliorer. Service, accueil et personnel à l’ecoute et gentils. Dans l’ensemble à recommander.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2018 par Lefaki Maria Guest Relations Manager., Gestion de l’hôtel
Cher Aikaterini, Merci pour votre préférence envers notre hôtel et votre aimable critique. Nous sommes très heureux que vous avez apprécié votre séjour avec nous et nous espérons vous accueillir de nouveau! Cordialement
4 sur 5
par un voyageur de Wavre

Hôtel très bien situé et au calme.

Publié le 3 oct. 2017 sur Expedia
Pour : La situation, la végétation + fleurs présentes aux abords, la grandeur des chambres et la propreté.
Contre : La sympathie du personnel envers les clients...
Emplacement : Hôtel tout près des arrêts de bus. Nombreux restaurants voisins de l'hôtel. A voir : prendre le bateau pour Gramvousa et Balos Island.
Infrastructure impeccable, abords très bien entretenus. Propreté des chambres nickel. Le point négatif est le gros manque de sympathie du personnel; le sourire est très peu présent sur le visage tant du personnel d'accueil que du personnel du restaurant et de la piscine. Ca gâche une partie du séjour!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Guest Relations Department , Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to share your rating online. As we can see, we didnot achieve our goal to meet your expectation, however, we hope that overall you had a good time. As constructive critisism is very important in order to improve our facilities and services, it would be extremely helpful to know what should we do to satisfy you and our future guests. Therefore, we would be pleased to receive your detail feedback. Hope to have the chance of welcoming you back in the future and offer you a better experience! Kind Regards, Iro - Guest Relations Department
3 sur 5
par un voyageur

It's a 3.5 star hotel not 5 stars

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
The breakfast buffet definitely poor for a 5 star hotel, I was expecting fresh juices, only had pork, same 3 fruit options everyday and dry pastries. The beds were the worse, soo low, very uncomfortable and they make noises. The shower was tiny as well argh. And then one receptionist lady (Ioanna) if I remember her name correctly, wanted us to pay extra for parking just because, to qoute her "ooh because 5 euros is such a lot of money that you cannot pay it". Even though the hotel rule is, 1st day of parking is free and this was advised to us prior by another receptionist lady, I wish I remembered her name, because she was lovely with such a beautiful smile. She recommended us a local restaurant and we had an amazing experience at that restaurant. Ooh and then showers behind the reception horrible, there was water everywhere on the floor with a little space where men, women and children are supposed to get ready showers and dress up, anyone that walks can see you. Literally no privacy at all whatsoever. Overall the aesthetics of the hotel outside is 4* but the rooms and food 3*, I'm glad we didn't choose half board.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Gutes Gesamtpaket, schöne Hotelanlage, super Service. Kurze Wege, Hotel, Ortschaft, Meer. Wir kommen wieder. :-)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Guest Relations Department , Gestion de l’hôtel
Dear Michaela, Thank you for taking the time to share your experience with us! It is our pleasure to know that you had an amazing time during your stay and that our facilities & services met your expectations. Hope to see you back soon for another memorable holiday! Best Regards, Iro Guest Relations Department
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Sängyt aivan hirveitä. Pomppi ja liikkui mukana kun käänsin selkää. Parveke täynnä muurahaisia jotka kulkeutuivat myös kylpyhuoneeseen jonka lattia oli niitä täynnä niitä.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Guest Relations Department , Gestion de l’hôtel
Dear justmira,Thank you for choosing our hotel for your vacation. We hope you were still able to make some beautiful memories during your trip!We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Please be assured that we take our hygiene standards very seriously. We wish you had expressed your concerns to us during your stay, as we would have been more than happy to assist you with a solution.Your feedback is valuable to us, and we will work diligently to ensure a better experience for all our guests. Looking forward to the opportunity of welcoming you back and exceed your previous experience! Kind regards,Iro Guest Relations Department