Note fondée sur 131 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Un mini bateau de croisière !
Publié le 17 oct. 2021 sur HotelsHôtel très grand, (avec 4 piscines) coupé en 2 par la route et sonnant dans la mer. Aucune vue depuis les chambres (partie supérieure à la route). Buffet du ptdej et dinner très correct et large choix renouvelé chaque jour. Ca reste un bon gros hôtel pour la masse... type Costa/msc!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2021 par Anne, Guest Relations Department, Gestion de l’hôtel
Dear ARNAUD,
Thank you very much for staying in our premises and for taking the time to review our hotel. We are extremely delighted that we accomplished to live up to your expectations and you had a lovely and relaxing stay with us.
We wish to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2022 par Antonia, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
We would liek to warmly thank you for the high rating we really appreciate it. It was our pleasure accomodating you and we definately look forward to welcoming you back to our premises!
Kind regards,
Guest Relations' Department
par un voyageur
Séjour d'affaire mais cadre propice au repos !
Publié le 3 sept. 2019 sur HotelsSéjour express dans cet établissement pour une conférence à proximité, mais très apprécié !
Très joli cadre, les différents bâtiments forment comme un petit village, très propre (chambre et extérieur), au calme, grande piscine (un peu trop chlorée), buffet petit-déjeuner copieux, accès aux équipements du Beach & Spa resort de l'autre coté de la route, personnel très serviable ... je recommande vivement cet établissement !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2019 par Alexia-Public Relations, Gestion de l’hôtel
Dear guest ,
We would liek to thank you for your high rating regarding your last stay in Porto Platanias Village Resort.
Indeed Porto Platanias Village, offers all comforts expected; a family environment, attention to detail, rooms decorated in an elegant style and peaceful external surroundings with small picturesque paths, squares and gardens full of flowers.And the most important guests of «Porto Platanias Village Resort» can also enjoy the facilities of «Porto Platanias Beach Resort & Spa»!
par un voyageur
Très chouette séjour
Publié le 29 avr. 2018 sur HotelsTrès bel hôtel et piscines. Bon et varie petit déjeuner. Calme, allées fleuries et très propres. Propreté des chambres à améliorer. Service, accueil et personnel à l’ecoute et gentils. Dans l’ensemble à recommander.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2018 par Lefaki Maria Guest Relations Manager., Gestion de l’hôtel
Cher Aikaterini,
Merci pour votre préférence envers notre hôtel et votre aimable critique.
Nous sommes très heureux que vous avez apprécié votre séjour avec nous et nous espérons vous accueillir de nouveau!
Cordialement
par un voyageur de Wavre
Hôtel très bien situé et au calme.
Publié le 3 oct. 2017 sur Expedia
Pour : La situation, la végétation + fleurs présentes aux abords, la grandeur des chambres et la propreté.
Contre : La sympathie du personnel envers les clients...
Emplacement : Hôtel tout près des arrêts de bus. Nombreux restaurants voisins de l'hôtel. A voir : prendre le bateau pour Gramvousa et Balos Island.
Infrastructure impeccable, abords très bien entretenus. Propreté des chambres nickel.
Le point négatif est le gros manque de sympathie du personnel; le sourire est très peu présent sur le visage tant du personnel d'accueil que du personnel du restaurant et de la piscine. Ca gâche une partie du séjour!
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Gutes Gesamtpaket, schöne Hotelanlage, super Service. Kurze Wege, Hotel, Ortschaft, Meer.
Wir kommen wieder. :-)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Guest Relations Department , Gestion de l’hôtel
Dear Michaela, Thank you for taking the time to share your experience with us! It is our pleasure to know that you had an amazing time during your stay and that our facilities & services met your expectations. Hope to see you back soon for another memorable holiday! Best Regards, Iro Guest Relations Department
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Sängyt aivan hirveitä. Pomppi ja liikkui mukana kun käänsin selkää. Parveke täynnä muurahaisia jotka kulkeutuivat myös kylpyhuoneeseen jonka lattia oli niitä täynnä niitä.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Guest Relations Department , Gestion de l’hôtel
Dear justmira,Thank you for choosing our hotel for your vacation. We hope you were still able to make some beautiful memories during your trip!We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Please be assured that we take our hygiene standards very seriously. We wish you had expressed your concerns to us during your stay, as we would have been more than happy to assist you with a solution.Your feedback is valuable to us, and we will work diligently to ensure a better experience for all our guests. Looking forward to the opportunity of welcoming you back and exceed your previous experience! Kind regards,Iro Guest Relations Department
par un voyageur
Viihtyisä hotelli
Publié le 3 août 2024 sur HotelsHotelli oli upealla paikalla, ja iso hotellialue oli laaja ja viihtyisä. Kaikkialla siistiä ja henkilökunta ystävällistä. Aamupala monipuolinen ja hyvä. Allasalue pienehkö väkimäärään nähden. Aurinkotuoleja todella vähän. Kuntosali hyvä. Lähtöpäivänä huoneen luovutuksen jälkeen matkatavaroita säilytettiin vartioimattomassa tilassa. Viihtyisä ja mukava hotelli, ehkä kuitenkin piirun verran ylihinnoiteltu.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Guest Relations Department , Gestion de l’hôtel
Dear Viihtyisa,Thank you for sharing your feedback online.We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel! It is also wonderful to know that you appreciated our facilities and services, and that our staff's efforts added to your experience.We apologize if you felt that your luggage was not safe enough on the departure day. The luggage room is close to the reception and is constantly monitored.Regarding the sunbeds at the pool area, we acknowledge your concerns and are continuously working to improve our facilities to better accommodate all our guests. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even better experience.Best regards,IroGuest Relations Team
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Guest Relations Department , Gestion de l’hôtel
Dear Lisette, We would like to thank you for taking the time to share your raing online. We are delighted that overall you had a good time and we hope to have the chance of welcoming you back soon and exceed your previous experience! Best Regards, Iro - Guest Relations
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Guest Relations Department , Gestion de l’hôtel
Dear Reiadh,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at Porto Platanias Village.We are sorry to hear that we did not meet your expectations. As we are committed to offering the best possible experience for all our guests, we would greatly appreciate it if you could share more details about what specifically disappointed you. This information is crucial for us to make improvements and better serve our future guests.Thank you again for your valuable input.It would be our honor to welcome you back and have the opportunity to offer you an enhanced experience!Best regards,IroGuest Relations Team