Note fondée sur 40 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de paris
île de skopelos un petit bijou dans la verdure
Publié le 19 août 2018 sur Expediahôtel passable. ne mérite pas les 5 étoiles un peu cher pour la prestation. Piscines pas vraiment entretenue !! le ménage est fait tous les jours mais pas de service 5 étoiles a a hauteur de nos attentes. hôtel vieillot pas entretenu c’est oommage ! excellent petit dej
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2018 par Elias Sachinidis, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for your time taken to share with us your recent experience at Skopelos Holidays Hotel & Spa and for your valuable feedback.
We apologies for the recent inconvenience experience in our hotel.
Please know that we always welcome constrictive advice and your review will serve as incentive in all issues you suggested.
You can be sure that your notes have been communicated to the concerned Head of Departments in order to take corrective action to fix issues.
We hope that your recent experience will not deter you from visiting us when you are next in Skopelos and sincerely hope your next stay with us will be flawless experience.
Kind regards,
Elias Sachinidis
Hotel Manager
par un voyageur
bel outil de travail, serviceS à améliorer
Publié le 9 août 2018 sur HotelsTrès bel hôtel,très calme car situé à 1.5 km du centre ville. Enregistrement difficile car chambre non disponible avant 15h pour 14h prévue. Un service de navette plus soutenu pour aller en ville serait souhaitable. Service au restaurant à améliorer, le personnel semblait perdu et il a fallu faire plusieurs demandes pour obtenir satisfaction. Travaux dans la chambre mitoyenne à partir de 8h du matin... Malgré la prise de la chambre après 15h, pas de possibilité de garder la chambre 1h de plus le jour du départ
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2018 par Elias Sachinidis, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent,
Thank you for staying at Skopelos Holidays Hotel & Spa and for taking the time to post your review about your recent stay.
Your feedback is very important to us as it help us to improve the quality level of our service and we appreciate every constrictive feedback of yours.
We hope to have the opportunity to welcome you back soon.
Kind regards,
Elias Sachinidis
Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
We truly enjoyed our 2 nights spent at this property. The staff was extremely courteous and welcoming and even upgraded our room due to my birthday. Lots of breakfast options and large pool area. Convenient parking in close (drivable) proximity to town.
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
The staff were amazing at this hotel , breakfast the best ! and we were very lucky being upgraded to a newly decorated room with private pool . Excellent location for a short walk into town .
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 juin 2023 sur Expedia
Mr. Apostolides and his staff were unbelievably welcoming and helpful. I made a mistake with the booking and despite him having no obligation to honor my wrong booking he went out of his way to help me. Unparalleled hospitality in a beautiful setting.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2023 par G.M, Gestion de l’hôtel
Dear Stavros, We are very happy that we met your expectations and left you satisfied. We are very happy when we learn that our guests are satisfied with us and the services we provide, our location and the easy access to our hotel.We would like to invite you to the new room type Suite with private pool that is going to be created in the summer of 2024 by our group. We will be very happy to welcome you again next year in beautiful Skopelos and spend moments of relaxation and well-being with us again. We wish you from the bottom of our hearts, all the best and a happy autumn. Sincerely, Skopelos Holidays Hotel & Spa Management
par un voyageur
Publié le 17 août 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 août 2020 sur Hotels
Although it was requested in writing that 2 separate beds would be needed (travelling with my son 24 years of age) they ignored the request. They changed the room .It took them 1 hour. the first room was OK. The 2nd one was small with 30 steps to climb.Having a back pain health problem it was difficult for my 2 day stay. otherwise a nice family hotel.
par un voyageur de Düsseldorf
Publié le 18 sept. 2019 sur Expedia
Das Hotel macht einen ungepflegten Eindruck. Es ist zwar recht sauber, aber es sieht so aus, als würde man sich z.B. um die Außenanlagen oder auch die Einrichtung im Zimmer nicht kümmern: Die Eingangstür ließ sich nicht richtig öffnen, weil der Kleiderschrank im Weg steht, Fernseher, Spiegel und Lampe sind schief und absolut lieblos an die Wand geklatscht, die Außenanlagen verwildern. Insgesamt war unser erster Eindruck nach unserer Ankunft echt enttäuschend.
Das Telefon funktioniert nicht, das heißt wegen jedem Problem mussten wir zu Fuß über die ganze Hotelanlage laufen um in der Rezeption in ratlose Gesichter zu blicken, weil z.B das WLAN nicht funktionierte, unsere Bademäntel keine Gürtel hatten, keine Hausschuhe vorhanden waren, Duschgel usw. nicht aufgefüllt wurden usw.... Ein kleines Service-Beispiel von der Rezeption: beim auschecken fragten wir danach, ob man uns (wie bei der Ankunft auch) mit dem Hotelbus zum Hafen fahren könne. An der Rezeption sagte man uns, dass der Fahrer sei beschäftigt sei und es gäbe keine kostenlosen Transfers zum Hafen. Wenige Minuten später erblickten wir den Fahrer im Hotel und fragten ihn direkt. Er fuhr uns gerne zum Hafen.
Das Frühstück (immer das gleiche) ist ok, mehr aber auch nicht.
Insgesamt möchten wir wieder zurück nach Skopelos kommen, denn die Insel ist ein Traum. In dieses Hotel werden wir aber nie wieder Einchecken und würden es niemandem weiterempfehlen. Preis/Leistung stimmt hier einfach gar nicht, maximal 3*!
par un voyageur
Publié le 28 août 2019 sur Expedia