Note fondée sur 60 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Sunrise Inn, Gestion de l’hôtel
Dear Sebastien,Thank you so much for your glowing review and for giving us a perfect rating! We are thrilled to hear that you had an outstanding stay with us. Our team works hard to ensure every guest has a memorable experience, and your feedback is the best reward for our efforts.We look forward to welcoming you back on your next visit.Warm regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2022 sur Expedia
Merci à tout le personnel de l’hôtel qui nous ont réservé un très bel accueil ! Nous recommandons vivement cet hôtel très bien situé, chaleureux et confort !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2022 par Sunrise Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you!
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel pratique pour prendre un bateau à Pesada

Publié le 25 juill. 2022 sur Hotels
Séjour d’une nuit pour prendre le bateau sur le port de Pesada le lendemain matin. Accueil un peu compliqué. Nous avions payé le petit déjeuner qu’il nous était impossible de prendre puisque nous avons quitté l’hôtel à 6h30 et que le service ouvrait à 7h00. Rien ne nous a été proposé comme un encas à emporter. L’hôtel est bruyant. Il y a eu beaucoup de portes claquées dans la nuit ainsi que des aboiements de chiens presque toute la nuit. Sinon l'hôtel est propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2022 par Sunrise Inn , Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2022 sur Expedia
très calme, personnel très agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2022 par Sunrise Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you very much! We will be glad to see you again!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Servizio concierge e portineria notturna svolto egregiamente dai due cagnolini dell'hotel. Stanza ottima e servizio cordiale.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
This property was ok, nothing more, nothing less...the facilities are outdated and could use a little bit of love.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Sunrise Inn, Gestion de l’hôtel
Dear Stephane,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your honest comments about our property. We are sorry to hear that our facilities did not meet your expectations and we take your feedback seriously. Please be assured that we are working on updates and improvements to enhance the experience for our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more enjoyable stay.Best regards
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Would not recommend…needs a major r renovation. No proper shower, the corner of the bathtub was falling off. Staff lovely, fresh towels, comfortable beds but glad it was only 1 night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Sunrise Inn, Gestion de l’hôtel
Dear Natasha,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. We are pleased to hear that you found our staff lovely and appreciated the fresh towels and comfortable beds.We deeply regret that some aspects of your room did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for the condition of the shower and bathtub. Your comments have been shared with our maintenance team to ensure these issues are promptly addressed.We are continuously working to improve our facilities, and your feedback is invaluable in helping us make the necessary updates.We hope you might consider giving us another chance in the future to provide you with a much-improved experience.Best regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Sunrise Inn, Gestion de l’hôtel
Dear Christopher,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your honest assessment of your recent stay.We are glad to hear that there were aspects of your stay that you enjoyed. However, we understand that there is always room for improvement. Your comments are very important to us and will be used to enhance our services and facilities.If there are specific areas where you believe we could improve, please do not hesitate to let us know. We are committed to providing the best possible experience for our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better stay.Best regards