Note fondée sur 178 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Super, paradisiaque
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Hébergement, très calme. Plage, privée, restaurant aux alentours, très bon. Le buffet du Matin et très copieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par The Island Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Dear Roumain Bouchard,thank you for your recent stay at The Island hotel and your rating.We are glad to hear that were satisfied with our accommodation provided, the hotel surrounding area and our breakfast buffet.We will be glad to have the chance to accommodate you again in the future,I remain at your disposal,Best Regards,Valentina Chnari
par un voyageur
Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Le site est magnifique. Dommage que la plage ne soit pas à l’image de l’hôtel. L’hôtel était complet, donc énormément de monde. En revanche, comparativement aux autres hôtels 5* de l’île, c’est un peu différent. Pas de produits autre que shampooing, gel douche ou crème dans les salles de bain, pas de buffet végétarien. J’ai effectué un soin au Spa, mais je n’ai pas fais attention et la remise VIP access ne m’a pas été accordé. Une boutique très bien achalandé permet de palier à tout oubli.
Une possibilité de conserver la chambre 2h supplémentaires après le Check out mais douche payante en cas de besoin ou dans les piscines à dispo.
Très bel endroit, mais pas de prestation 5* à mon avis
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Valentina Chnari, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs Karen,thank you for your recent stay at The Island Hotel and for taking the time to send us your feedback.Your comments are highly appreciated in order to improve our services provided to our guests.As far as the treatment discount concerns, we have asked The Bathhouse SPA department Supervisor and they have given us a copy of your service for 2 relaxing massage treatments and instead of paying Euro 75,00 / massage X 2 massages Euro 150,00 they have made a 20% discount as VIP Guest and you paid Euro 120,00. I can gladly forward you the receipt if you want so.Thank you once again and we remain at your disposal for any further assistance needed,Best Regards,The Island Hotel Team
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Valentina Chnari, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs Marie-Ange,thank your for your recent stay at The Island hotel and your rating.We will be glad to welcome you again in the future,Best Regards,The Island Hotel Team
par un voyageur
Publié le 25 mai 2024 sur Expedia
Très belle hôtel, le cadre ainsi que les espaces extérieur très beau. Par contre les chambres ne sont pas digne d’un 5 étoiles.. baignoire et toilette vraiment petite avec de la robinetterie premier prix. Dommage que les piscines ne soit pas chauffer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2024 par Valentina Chnari, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Elias,thank you for your recent stay at our hotel and for taking the time to send us your feedback.Your comments are really helpful to improve our facilities.We will be glad to have the chance to welcome you again in the future,Best Regards,
par un voyageur
Publié le 9 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2024 par The Island Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Thierry,thank you for your feedback.We will be glad to have the chance to welcome you again in the future,Wishes for a nice rest of summer,Best Regards,
par un voyageur
Publié le 25 oct. 2023 sur Expedia
L'accueil a été moyen, pas trop d'explications, le personnel ne parle pas un mot de Français.
La chambre situe en contre-bas du sol avait une forte odeur d'humidité.
point positif le buffet très varié et très bon.
pour ma part manque d'accueil et de sourire.
Je ne recommande pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2023 par The Island Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Joel Rahmani,thank you for your recent stay at The Island hotel and for taking the time to send us your feedback which is very important for us in order to acknowledge our hotel lack of services and amenities offered in order to improve them.We apologize for our staff that were unable to communicate with you in French, since the only languages they speak are English, German and Greek. Also we strongly apologize on behalf of them that were not smiling and did not did the best to service you on your arrival. We have already point this out to our Front Office Manager.As far as the room concerns, we have already informed our Maintenance Team.We are thanking you once again for your comments and we will be glad to have the chance to welcome you in the future.Best Regards,Valentina Chnari
par un voyageur
Island gdm hotel
Publié le 6 sept. 2023 sur HotelsNotre séjour a été génial, tout est bien organisé par l’hôtel. Les repas sont bon et le personnel est très gentil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2023 par The Island Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Dear Madam / Sir,thank you for your feedback.We are glad to hear that you were satisfied by our hotel food preparations and staff services.We will be glad to have the chance to welcome you again in the future,Best Regards,Valentina Chnari
par un voyageur
Publié le 19 août 2023 sur Expedia
Faire un peu plus de communication sur les activités de l'établissement.
Les chambres sont bien.
Petit bémol sur celle avec la piscine privée, derrière les nuisance sonores des autres complexes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par Valentina Chnari, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs Ingrid,thank you for your recent stay and feedback.We are sorry and we strongly apologize for the noise from the next hotel. Please next time, be so kind to let reception know about this disturbance in order to act immediately.Thank you for your comment regarding the entertainment program, which can be found at hotels channel, as well as reception info board.We will be glad to have the chance to welcome you again in the future,Best Regards,Valentina Chnari
par un voyageur
Je recommande
Publié le 18 août 2023 sur HotelsTrès bel hôtel, personnel aimable et accueillant, chambres agréables et surtout repas extrêmement variés, copieux et de qualité. Un peu d'animations supplémentaires spécialement en soirée aurait été parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2023 par Valentina Chnari, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs Denise,thank you for your recent stay at our hotel and for taking the time to send us your feedback.We are glad to hear that you enjoyed your stay, your room allocation, the food provided as well as staff services.Regarding the entertainment it is discreet due to the fact that hotel is adults only and wants to keep a calm and relaxing atmosphere, while we have taken acknowledge of your comment and we will gladly do the best to improve it.We will be glad to have the chance to welcome you in the future,Best Regards,The Island hotel Team