Note fondée sur 923 évaluations de clients

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4,0 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Bien situé, gros frais pour les chiens (pet fees)

Publié le 18 sept. 2018 sur Hotels
J'ai dû me trouver un hôtel tard dans la soirée et c'était le seul disponible. Très bien situé pour aller au match des Packers mais des frais exorbitant de 75 USD pour les animaux (avec un chihuahua, ça fait cher la livre!).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2018 par Rachelle - GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 4 stars, we are happy to hear you enjoyed your stay with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2024 par Rachelle - GM, Gestion de l’hôtel
Lynndee,Thank you for your five-star review!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 nov. 2024
It was clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2024 par Rachelle - GM, Gestion de l’hôtel
Khanh,Thank you for choosing Extended Stay Airport for your lodging needs!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 nov. 2024
Awesome hotel and staff!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2024 par Rachelle - GM, Gestion de l’hôtel
Lynndee,Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you had an awesome experience with our hotel and staff. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Rachelle - GM, Gestion de l’hôtel
David,Thank you for your five-star review!
5 sur 5
par un voyageur de Zephyrhills

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Shuttle to airport was a little late and she didn’t help with luggage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Rachelle - GM, Gestion de l’hôtel
Dan,Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience caused by the shuttle being late and the lack of assistance with luggage. Please note that we use Uber as our shuttle service, which operates independently. We will share your concerns with Uber to ensure a better experience in the future. We appreciate your understanding and hope to serve you better next time!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Rachelle - GM, Gestion de l’hôtel
Austin,Thank you for your review!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Rachelle - GM, Gestion de l’hôtel
Dear Clark,Thank you for sharing your feedback. I'm truly sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. We strive to provide the best service/product, and it’s clear we fell short in your case.We’d love the opportunity to make things right. Please reach out to us directly, so we can learn more about what went wrong and find a way to improve your experience.Your feedback helps us grow, and we truly appreciate it.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Everything was great. The only suggestion that I have is that the towels were very rough. Fabric softener is an idea for you.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Rachelle - GM, Gestion de l’hôtel
Cynthia,Thank you so much for your feedback! We’re glad to hear you enjoyed your stay. We appreciate your suggestion about the towels and will definitely add more fabric softener to improve their softness. We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Green Bay Airport. Great stay and close to Airport

Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Rachelle - GM, Gestion de l’hôtel
Steven,Thank you for your review! We're thrilled to hear that you had a great stay and found our location convenient to Green Bay Airport. We hope to welcome you back soon for another comfortable visit! Safe travels!