Note fondée sur 495 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2022 sur Expedia
Nice hotel, clean, good staff and very easy to park your car
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2020 par Hotel Northland , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2019 sur Expedia
Hôtel tout juste rénové, literie très confortable. Chambre (suite) vaste
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2019 par Hotel Northland , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
The historic hotel has been tastfully updated while retaining the historic charm. The room was well equipped.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jake,Thank you for your compliments on our beautiful, historic property. We're glad you enjoyed your visit, and we look forward to seeing you again the next time you're in the area.Scott BiggarGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
This 100 year old property is a gem! The remodel is respectful of the history but has every modern amenity. As beautiful as the building is, the staff is equally top notch.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gratia,Thank you for your glowing review! We take great pride in offering exemplary service and modern comfort while maintaining the rich history of our hotel, so it's wonderful to know this commitment was reflected in your stay. It was truly a pleasure having you here, and we hope you return soon!Scott BiggarGeneral ManagerHotel Northland, Autograph Collection
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Well located, friendly staff. Building is beautifully restored. Only negative was room refrigerator noise at night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Laura,Thank you for taking the time to leave us a review. We apologize for what interrupted your sleep and will investigate the noise promptly. We hope this does not deter you from booking with us again, and we hope to see you soon. Scott BiggarGeneral ManagerHotel Northland, Autograph Collection
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 août 2024 sur Hotels