Note fondée sur 937 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Une bonne conférence à HiltonGrden Inn

Publié le 14 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2023 par HGI, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to share your guest experience with out hotel. We appreciate your 10/10 feedback. We hope that you will consider staying with us again in the future.Yours in Hospitality
5 sur 5
par un voyageur

séjour agréable

Publié le 14 févr. 2023 sur Hotels
Très bien, service très agréable. Juste le chauffage/clim qui fait beaucoup de bruit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2023 par Donna, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the Hilton Garden Inn Washington DC/Greenbelt to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.
5 sur 5
par un voyageur

Bon hotel, chambre spacieuse

Publié le 11 févr. 2023 sur Hotels
Bon hotel pour des réunions de travail dans le quartier. chambre spacieuse. Service au petits soins
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2023 par Donna, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback. We hope to see you again. If there is anything I can do for you, please feel free to contact me at the hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 mai 2021 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de Richmond

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Nothing really
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
After we settled into our room a mouse ran behind the dresser. It came back out then ran back when I yelled. I called to get a new room which was done. After the call I noted mouse trap boxes behind the refrigerater cabinet as well as on either side of the windows, behind the drapes. I am terrified of mice and contacted Hilton Gardens to notify them and request a refund. Still no response from them after 2 weeks. Will not stay there again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Would never stay there again. Room was very dirty
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Always Excellent stay when I stay at the Hilton Garden Inn
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Perfectly located short distance to UMD