Note fondée sur 940 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 août 2022 sur Expedia
La piscine est hors d'usage, la baignoire était brisée, odeur de cigarettes dans les chambres, le déjeuner (supposé être inclus au forfait) était payant, le déjeuner... ce n'est pas un déjeuner, se sont des fruit en conserve, un yogourt et une bouteille d'eau... Une déception sur toute la ligne, j'ai dû changé d'hôtel tellement j'étais décu et mal servi par le personnel en place lors de mon séjour. TRÈS TRÈS mauvaise expérience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2022 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for providing a feedback. Our goal is to make sure that all of our guests have a great experience and enjoy their stay with us. We are sorry that you had a different experience. Please know we will use your feedback to retrain and make changes. We hope that you will give us another opportunity to provide you with superior customer care. Thank you.
par un voyageur
Publié le 28 avr. 2022 sur Hotels
Arrivé à la réception n avait pas notre réservation. Ca pris 15 min avant qu on ait une chambre. Arrive à la chambre les cartes ne fonctionnent pas. C est lui qui est venu ouvrir avec une carte ce qui fait que nous ne pouvions sortir de notre chambre car on n avait pas de carte pour revenir,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2022 par cary willlimas, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and for staying with us. I want to apologize for the issues doing your stay we will address this with our hotel staf.
par un voyageur
Publié le 6 mars 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Joann,Thank you for leaving your review.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
The hotel is under renovations which I understand. I don't understand the horrible conditions of rhe remainding portion...which was horrible. I was si uncomfortable that I checked out a few hours later.
How do I getva refund?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Barbara,Thank you for taking the time to leave your review. Your feedback is very important to us. We will be sure to use your feedback to improve in the areas we seemed to have failed the most with your stay.
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
for our visit in College Park area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Robert,Thank you for taking the time to leave your reviw.
par un voyageur de Haddon Heights
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Hotel desperately needs to be refreshed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Priscilla Harris, Gestion de l’hôtel
Dear Brent,Thank you for your review.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
They are doing renovations, rugs stained, shower moldy and peeling. Restaurant closed. This should have been mentioned on website prior to booking
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Priscilla Harris, Gestion de l’hôtel
Dear Martijo,We do wish the renovations notice was more noticeable for our guests; however, we do appreciate your feedback and will continue to provide great service during this time.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Priscilla Harris, Gestion de l’hôtel
Dear Owei,Thank you for leaving us a review as we continue to work to provide a great stay at our hotel.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Mr Brandon was great at check-in!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Priscilla Harris, Gestion de l’hôtel
Dear Australia,Thank you kindly for recognizing Mr. Brandon and his customer service at check in. We will be sure to share with him and the rest of the team.