Note fondée sur 841 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2023 sur Expedia
Très bel hôtel, très propre. Déjeuner satisfaisant. Nous aurions apprécié une machine à café genre Keurig car le café au déjeuner était imbuvable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2023 par Nikki, Gestion de l’hôtel
Thank you Paulette for your rating and review!Nikki LeeGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2020 par Nikki, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating! Nikki Lee General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mars 2019 sur Expedia
Le déjeuner était de 6:30 à10:00 mais le dimanche à 9:00 il ne restait plus rien et le préposé à dit qu'il n'était autorisé à réaprovisioner le buffet donc plusieurs client n'ont pas déjeuner!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2019 par Nikki, Gestion de l’hôtel
Je vous remercie pour votre commentaire. Nous tenons à présenter des excuses pour manquer d’hôtes pendant votre séjour avec nous ! Nous espérons que vous nous réessayera ! La Quinta by Wyndham Management Team
3 sur 5
par un voyageur

Previous stay

Publié le 17 juin 2024 sur Hotels
It wasn’t horrible but not the best, my room could have been cleaner. After checking in it was left over little bits of tissue in the bathroom on the floor, the carpet didn't appear to be vacuumed and the sofa was stained. I typically don’t complain because I’m usually only there for a night and can manage but it was just slightly unpleasant. And it was some sort of crazy motorcycle party at the embassy suites around the corner so it was pretty loud music and the sounds of the bikes at like 3 in the morning. However the front desk woman was very helpful checking and and it was another lady during check out who also was very friendly and helpful. Despite that experience I’ll still stay at the location again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Nikki, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Greensboro Airport. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Nice clean stop in Greensboro

Publié le 17 juin 2024 sur Hotels
A quick one night stop for us on a road trip. Very quiet, nice and clean. Enjoyed the pool and the breakfast buffet. Close the the supercharger in town for our Tesla. Would definitely stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Nikki , Gestion de l’hôtel
Thank you Anna for your rating and review! Safe Travels!Nikki LeeGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Nikki, Gestion de l’hôtel
Thank you Wilan for your rating!Nikki LeeGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Done
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Nikki, Gestion de l’hôtel
Thank you again Willan!Nikki LeeGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Nice place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Nikki, Gestion de l’hôtel
Thank you Ali for your rating and feedback!Nikki LeeGeneral Manager
1 sur 5
par un voyageur

Crap

Publié le 14 juin 2024 sur Hotels
My car was stolen from the parking lot, they have zero security cameras on any sides of the building. Zero help from management.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Nikki , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We are glad that you were able to file a report with our local law enforcement agency.Nikki LeeGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Nikki , Gestion de l’hôtel
Thank you Wendy for your rating!Nikki LeeGeneral Manager