Note fondée sur 589 évaluations de clients

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2,4 sur 5
58 % des clients le recommandent
2,5 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 nov. 2018 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur de montreal, Quebec, Canada

Expensive/dirty/no power

Publié le 18 avr. 2018 sur Expedia
The room was clean but the comforters on the beds had very bad stains, don’t understand why they were not put in garbage. 3 days stay and had no power for two days/2nights. Terrible
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for these issues. We hope to regain your business in the future by improving the guest experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for these issues. We hope to regain your business in the future by improving the guest experience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for these issues. We hope to regain your business in the future by improving the guest experience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for these issues. We hope to regain your business in the future by improving the guest experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
They give you dirty linens
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for these issues. We hope to regain your business in the future by improving the guest experience.