Note fondée sur 885 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par tw, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest we appreciate your feedback. Safe travels!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par AM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Safe travels.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
While the front desk person, BaDeebha was pleasant and responsive to concerns, there was a musty smell in my room with a bathtub that looked like it just came from target practice at a gun range. BaDeebha was kind and concerned enough to switch me to another room, unfortunately, it was next door to the same room with the previous musty smell. Was told I would get a refund for my stay, but haven't as of yet 5 days later.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par TS, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will make improvements.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
The staff was extremely accommodating, the updating of the hotel was much nicer than a year ago when I stayed there. Bravo!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par TW, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest we appreciate your feedback and will relay your message to the staff. Safe travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Great location, clean and the breakfast was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par TW, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest we appreciate your feedback. Safe travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Staff was amazing and very helpful. It's about 15 min from NCAT.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par TW, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest we appreciate your feedback. Safe travels!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The clerk that works between the hours of 2 to 10 p.m. was an excellent representative of the company face if it were true. I booked reservation for a couple of days did not telephone to confirm reservations since Expedia took my money. Supervisor state you book through Expedia and if you don’r call to confirm your room becomes available to sell again. Your room has been booked and nothing is available. Then states had you booked through us it would have still been available. Then says I’m going to give you a room a handicap room then I said ok. I need a room for a couple of hours to sleep then I will be leaving. The then tells me of another room I agree, but no refund because it is none refundable for both days you purchased. I go the the room it smells turn on the air leave out return still smell look up at ceiling it has stains from leakage. My husband and daughter naps on couch and chair leaves out at 4:00 to return home. Poor decision to stay at hotel I regret deeply… I only stay because other places were booked and we only were in town for our child to move into dorm
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par TW, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest we appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Quite Stay

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
The bed too near the window and aircondioner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par TW, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest we appreciate your feedback. Safe travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Yes all good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par TW, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest we appreciate your feedback. Safe travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par TW, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest we appreciate your feedback. Safe travels!