Note fondée sur 907 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Bien
Publié le 7 juill. 2022 sur HotelsHôtel Propre et bien situé ! Petit déjeuner bien mais piscine fermée dommage .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2022 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave your comments. We are glad you enjoyed your stay.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
The property was clean and in a very good area close to everything. The staff was very friendly and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to respond. We appreciate having the opportunity to serve you.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We apologize for missing some things to make your stay more enjoyable. We hope to retain your business in the future by improving the guest experience.
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
I wouldn’t book again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We apologize for missing some things to make your stay more enjoyable. We hope to retain your business in the future by improving the guest experience.
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Place was gross.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We apologize for missing some things to make your stay more enjoyable. We hope to retain your business in the future by improving the guest experience.
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
The property was clean and I felt safe with my family
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to respond. We appreciate having the opportunity to serve you.
par un voyageur de Salyersville
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Fine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to respond. We appreciate having the opportunity to serve you.
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to respond. We appreciate having the opportunity to serve you.
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to respond. We appreciate having the opportunity to serve you.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Needs a more modern feel .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to respond. We appreciate having the opportunity to serve you.