Note fondée sur 959 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Hartford City
Publié le 11 oct. 2020 sur Expedia
The bathroom needed a good deep cleaning. Did not know there would be no amenities until we get there. Need to do some paving in all of the parking lots! Need to tell people before hand, even if it is because of covid !
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2020 sur Hotels
par un voyageur de New Jersey
Publié le 4 oct. 2020 sur Expedia
The room was clean but the property was in need of TLC. It was run down and the flags were tattered. The parking lot had lots of pot holes and the stairwell smelled like tobacco smoke. Staff was friendly.
par un voyageur
disappointed
Publié le 3 oct. 2020 sur HotelsRoom was not cleaned well. Was told no breakfast upon arrival, no pay per view channel like advertised
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2020 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2020 sur Hotels
Because of Covid-19 we were unable to go to bar, restaurant or swim in the pool. So we paid the price we did to just be able to sit in our room all night.
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 août 2020 sur Expedia