Note fondée sur 114 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
67 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Exactly what we needed
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
I didn't appreciate being double billed for rooms I was upset I called Days Inn over 15 times to fix the error it was finally fix took few days and because of the anxiety of this my blood pressure went up and never receive call from management of Days Inn in Greenville, Alabama and my sister went to get towels and there were five in room and they informed her they only have four big towels no face towels they were out!!!!! I got double billed for taxes which has been corrected I never endured such poor customer service
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
The room was extremely dated, which would’ve been fine, except for the bed linens had stains all over them, the sheets, the pillows, the comforter everything it was disgusting!!! The property itself was convenient by the highway, but it needs to be razed and built again!!!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Near interstate, safe and clean place to rest before getting back on the road.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024
Overall nice