Note fondée sur 347 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par agnes de france

Un hôtel très confortable

Publié le 3 sept. 2013 sur Hotels
Un très bon hôtel cosy et accueillant. Un seul bémol : le petit déjeuner : il n'y a pas assez de tables et de chaises pour tout le monde. Et on finit par prendre son petit déjeuner sur ses genoux.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Nice hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Verey Clean and great staff
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Indian land

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Not recommended

Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
I reserved a room with 2 queen beds. I was given a room with single bed and a crappy uncomfortable sofa. When I asked to change it I was told that all is booked for the night and I should speak to the manager in the morning. Manager promised to move our things to another room when it will be cleaned after previous guest. Didn’t happen. I was promised a refund for one night out of two. Didn’t happen. The hotel system was supposedly down, so I couldn’t wait at the desk until I got my refund. They promised they will do the refund and I’m still waiting for any update at all. Apparently it is very hard for them to do anything about the reservation from hotels.com… so, I guess I will make sure to filter out Hilton when I’m searching next time. In addition breakfast was below average and everything was missing all the time and guests had to ask the staff to bring plates, cups, coffee and so on. One wing of the hotel does not have an elevator and guests need to go by foot along the whole wing to get to the room. The room is noisy due to central ac (or whatever) constantly working behind the wall. Staff were nice and polite but it turned out totally unprofessional. Really not recommending this property.
4 sur 5
par un voyageur de Ewa Beach

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juin 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 juin 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 mai 2024 sur Hotels