Note fondée sur 34 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
I understand all places have roaches , but his place had so many i left my bags in the car and went to walmart to defogger the room , after 4 hours later i let it air out still some but not as many, the pool are was closed which was not mention on the site.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Robert,We are grateful for your feedback and are saddened to learn about your recent experience while visiting our location. We deeply apologize for any inconvenience or dissatisfaction it caused. Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
The room had some clean issues but it was due to staffing issues.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Robin, Thank you for sharing your feedback with us. We strive to provide excellent service to all our guests, and we apologize if we fell short of your expectations. We will use your comments to help us improve our guest experience.Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Great
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Faith, Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your input and hope to provide a five-star experience for all our guests. If there is anything specific you feel we could improve upon, please do not hesitate to contact us.Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
Unhappy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
I paid all my expenses through Expedia when I reserved my room , but when I arrived to the hotel I was told my card is declined and they showed me bank card that’s not mine on their profile .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Noel, Thanks for leaving a rating regarding your recent visit. If you want to share more with us, please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6