Note fondée sur 243 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Hotels
I walked across the floor barefoot and the bottoms of my feet turned black. There were cockroaches going up and down the walls and across the floor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Martin,We appreciate you taking the time to provide us with your feedback. We regret that your experience with us did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Great staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Kenneth, Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Melissa,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Good staff
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Good staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Kenneth, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Good staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Kenneth, Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We regret that your experience fell short of your expectations. Your satisfaction is important to us, and we would love to learn more about your stay to ensure we can improve. Please do not hesitate to contact us with any further comments or concerns.
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Good staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Kenneth, Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia