Note fondée sur 844 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2019 par Sar, Gestion de l’hôtel
Dear Nadine, Thank you for your very good review and your time to post it. We hope you will sty with us again. Sincerely, Sara
5 sur 5
par un voyageur de St-Ay

Unforgettable

Publié le 14 nov. 2017 sur Expedia
Pour : Very pleased with all personnel at the lobby, very friendly. Management also paid all necessary attention to our stay. Harbour view is wonderful.
Contre : Free breakfast is very limited, avalable in the lobby and 4th floor with no seating except in the lounge. Environment is noisy due to nearby I 95.
Emplacement : The hotel is at walking distance from Greenwich Avenue for shopping and promenade. Nearby cities and countryside are gorgeous. Seaside is beautiful.
We had four nights at Delamar Greenwich, Harbour view rooms early November.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2017 par The Delamar Team, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us and for truthful feedback! Hope to welcome you back again soon!
4 sur 5
par un voyageur de New Canaan

Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
The Delamar is by far my favorite hotel in the area. The rooms and common areas are charming and first rate, staff is always friendly. The reason for subtracting one star is that I forgot my laptop charger in my room and noticed it two days later. I called around to figure out where I might have left it (there were several possibilities). When I called the Delamar, the front desk told me that they had indeed found it and they would be glad to ship it if I paid the UPS charge…which I did. My quibble: When they found the charger, why didn’t anyone call or email me? Isn’t that the reason why I had to update all my personal information when I checked in?
5 sur 5
par un voyageur de CDMX

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Like everything about it
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Rocky Hill

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia