Note fondée sur 165 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
71 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Bobby, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and we glad that you enjoyed your stay with us. We valued your concern and any suggestion. /thanks !!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Bobby, Gestion de l’hôtel
Thank You for your feedback and your business. We glad that you enjoyed your recent stay with us and we will see you soon in future. Thanks !!!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Bobby, Gestion de l’hôtel
We sorry to hear that we did not meet you expectation and we will do our best to serve you but every effort not go well. If you let us know the issue we will try our best to solve it. Thanks for letting us know your concern.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
It’s a nice place to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Bobby, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback and time to let us know about your recent stay with us. We apologize for any inconvenience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
It is a nice place. The appliance need an upgrade, and the bathroom. But for the price it’s okay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Bobby, Gestion de l’hôtel
We will take care of this issue and thanks for letting us know and your concern. Thanks !!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Bobby, Gestion de l’hôtel
Thank you for gave us a chance to serve a good night stay. And we glad you enjoyed your recent stay with us, We appreciate your business and positive feedback. Thanks !!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Housekeeping did not change the sheets on my bed for five days, and one of my wash cloths had rust on it. The pipes are old, because I could hear them rotting after very flush and in the rooms near me.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par BOBBY, Gestion de l’hôtel
WE SORRY TO HEAR THAT AND WE APOLOGIZE THAT WE DID NOT MEET YOUR EXPECTATIONS. BUT WE WILL TAKE CARE OF THE ISSUE AND IT WILL NOT NOT HAPPEN AGAIN. THANKS !!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par BOBBY, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and valued time you spare for us to let us know about your recent stay and we will share this with our staff and keep try our best to serve you in future too. Thanks !!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par BOBBY, Gestion de l’hôtel
We Glad you enjoyed your stay and We apologize for any inconvenience during your stay. We appreciate your business and feedback. Thank you and See you soon
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Hotels
Should have had a breakfast like it was posted or at least coffee. Disappointed in that. They need to chart on their site and yours.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par BOBBY, Gestion de l’hôtel
We sorry to hear that but our electrical fault can't found inside the walls and delayed the work in process. but we apologize for any inconvenience. thanks !!!