Note fondée sur 420 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
The staff are excellent and knowledgeable. Very clean room. Great hospitality. Mr Marcus front desk great personality, he made us feel at home. I highly recommend this Hampton Suite. Breakfast was good also…
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
I will give it an eight could not let the curtains down could not get the condition to work properly at first
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2024 sur Expedia
Great staff and good free breakfast
4 sur 5
par un voyageur

Great stay

Publié le 14 avr. 2024 sur Hotels
Everything was good my family members and myself had a great stay, friendly, clean and nice
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2024 sur Hotels
Staff, especially afternoon guy was great. Frig and AC really didnt work. Had to ask staff to empty garbage or go to desk to get towels. Pillows were horrible.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2024 sur Expedia
Overall good stay but there was no one at the desk when getting in and when she finally came , she attempted to charge full price for a room we’d already paid for. They need a bell or something near the desk if they’re short staffed so we aren’t just standing there waiting for service. The bathroom was not spotless which is what I expect from a hotel.