Note fondée sur 420 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
The staff are excellent and knowledgeable. Very clean room. Great hospitality. Mr Marcus front desk great personality, he made us feel at home. I highly recommend this Hampton Suite. Breakfast was good also…
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
I will give it an eight could not let the curtains down could not get the condition to work properly at first
par un voyageur
Publié le 29 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 avr. 2024 sur Expedia
Great staff and good free breakfast
par un voyageur
Great stay
Publié le 14 avr. 2024 sur HotelsEverything was good my family members and myself had a great stay, friendly, clean and nice
par un voyageur
Publié le 10 avr. 2024 sur Hotels
Staff, especially afternoon guy was great. Frig and AC really didnt work. Had to ask staff to empty garbage or go to desk to get towels. Pillows were horrible.
par un voyageur
Publié le 5 avr. 2024 sur Expedia
Overall good stay but there was no one at the desk when getting in and when she finally came , she attempted to charge full price for a room we’d already paid for. They need a bell or something near the desk if they’re short staffed so we aren’t just standing there waiting for service. The bathroom was not spotless which is what I expect from a hotel.