Note fondée sur 80 évaluations de clients
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4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 1 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2020 par Laura, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions pour cette belle critique!
par un voyageur
Pour un séjour réussi !
Publié le 2 août 2020 sur HotelsJamais déçu par cet hôtel dans lequel nous retournons presque chaque année. Confortable, charmant, pratique, personnel serviable, bonne restauration et petit-déjeuner buffet varié et copieux. La navette pour les remontées mécaniques est un plus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2020 par Laura, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour votre très aimable critique.
Nous espérons vous voir bientôt!
par un voyageur
Publié le 6 août 2019 sur Hotels
Nous étions 5 et avons loué un appartement dans cet hôtel. Très propre, 2 SDB, état impeccable. Petit déjeuner somptueux, ingrédients de qualité et d'une fraicheur absolue.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2019 par Laura, Gestion de l’hôtel
Bonjour et merci pour votre avis. J'espère vous accueillir bientôt.
Salutations de tout le personnel
par un voyageur
Exceptionnel hôtel
Publié le 12 déc. 2016 sur HotelsMagnifique hôtel avec un service exceptionnel. Le personnel est charmant et aux petits soins. Les repas étaient délicieux, très bien cuisinés. Le buffet du petit déjeuner est copieux avec des gâteaux maison tous les matins. Le centre de bien être (sauna, hammam, jaccuzzi) est très agréable. Le service de navette vers les pistes est très appréciable car il y a du monde et on n'a donc pas besoin de chercher une place pour la voiture. Bref formidable hôtel à recommander
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2017 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Bonjour et merci pour votre appréciation gentil. Nous sommes vraiment heureux d'avoir donné de bonnes vacances.
Nous espérons vous avoir à nouveau parmi nos invités.
A bientôt!
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Ester , Gestion de l’hôtel
Thank you! We hope to host you again soon :)
par un voyageur
Magnifico
Publié le 15 juin 2024 sur HotelsChe dire, oltre le mie aspettative… nonostante ho scelto di soggiornare con una giornata di pioggia, ho trovato relax e una splendida struttura dintorni a Gressoney. Regna il silenzio!!! Ritornerò sicuramente con la family
par un voyageur
Nice family run hotel
Publié le 19 mars 2024 sur HotelsGreat hotel. Good location. Tasty breakfast. Rooms are small but great. Spa is Nice. Price quality good
par un voyageur
Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Struttura ottima, personale cordiale e ottimi servizi, consigliatissimo per un weekend o una settimana in famiglia o in coppia.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Ester , Gestion de l’hôtel
Grazie a voi, alla prossima!
par un voyageur
Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
We visited Lo Scoiattolo for a week long ski trip.
The hotel is wonderful, clean, modern, very comfortable and convenient for guests, and very relaxing.
The hotel staff are fantastic, very responsive, thoughtful, and accommodating for guests to stay worry free!
We hope to return again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Laura, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience, thank you for choosing our location and our hotel, we look forward to seeing you next year. Besteì regards Laura
par un voyageur
Publié le 18 déc. 2023 sur Expedia
The property is really beautiful but the services and owner were ridiculous.
We booked the deluxe suite (with a sauna, bathtub, amazing Mountain View) but were not given our booked rooms due to double booking by the hotel which was unprofessional and greedy. In compensation we were first offered a junior suite which was a downgrade compared to our original booking as it only had the extra living space but no sauna, no bathtub and a very poor view from the bedroom. We then decided to go for a classic double room instead because of the better view.
As there was no possibility of refund, we were offered compensation at dinner. Based on the massive downgrade and suffering on our part, we were only offered a €12 discount at dinner which was vastly lower than the difference in the prices for the two rooms. We had to make a great effort to explain that it was unfair and we deserved better service. Even after this, we were only discounted €26 which was still less than the difference between the prices of the two rooms.
In any other hotels or restaurants in case of such a big blunder one would rightfully expect better compensation and humility from the owner accepting their fault and being apologetic about it.
When in a different country, we felt that the owner took advantage of our helplessness and was absolutely shameless about the situation.
I would recommend avoiding this unprofessional establishment where the owner behaved like such a cheapskate while speaking to us.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2023 par Laura, Gestion de l’hôtel
Good evening, we renew our apologize for the error and the damage suffered. The room we first offered you was a Junior Suite that has the same view as the Suite or the Classic Plus room where you then decided to spend the night. All rooms have a balcony and the only difference between the Suite and the Junior Suite, as explained, is the sauna. About the reimbursement for the issue suffered we offered different options such as a bottle of wine, free late check-out with SPA access, and then you asked for a discount on dinner which was applied to your bill as agreed (50%off). The difference of the cost between the two rooms reflects the amount deducted. In the end, what I can say is that it’s true we’ve made a mistake but we did everything possible in order to accommodate you in the best way and in the form of reimbursement you’ve asked.Sincerely, Laura