Note fondée sur 569 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
62 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
We just needed a place to sleep; didn’t do much other; breakfast is all I need; and excellent shopping nearby.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par AZ, Gestion de l’hôtel
Hi Kristi, thanks for taking your time and post the Review. We are glad to hear that you enjoyed your stay. Thanks for staying at Red Lion Inn & Suites, Gretna. Hope to serve you in future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Not very nice, the curtains were falling down, just not very clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par AZ, Gestion de l’hôtel
Hi Kristine, thanks for taking your time and post the Review. Thanks for your input, with your input only we can improve our service. Everyday we try to improve our service. I apologized for your unpleasant experience. Thanks for staying @ Red Lion Inn & Suites.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par AZ, Gestion de l’hôtel
Hi Karen, thanks for taking your time and post the Review. Every day we try to improve our service. Thanks for staying at Red Lion Inn & Suites.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par AZ, Gestion de l’hôtel
Hi Myrlene, thanks for taking your time and post the Review. I apologized for your unpleasant experience. Every day we try to improve our service. Thanks for staying at Red Lion Inn & Suites.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
check in was difficult. Language barrier
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par AZ, Gestion de l’hôtel
Hi Clyde, thanks for taking your time and post the Review. Thanks for your input .I apologized for your unpleasant experience. Everyday we try to improve our service. Thanks for staying @ Red Lion Inn & Suites.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Price and location.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par AZ, Gestion de l’hôtel
Hi Dave, thanks for taking your time and post the Review. Thanks for staying at Red Lion Inn & Suites.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par AZ, Gestion de l’hôtel
Hi James, thanks for taking your time and post the Review. I apologized for your unpleasant experience. Everyday we try to improve our service. Thanks for staying @ Red Lion Inn & suites.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par AZ, Gestion de l’hôtel
Hi Harvey. Thanks for taking your time and post the Review. I apologized for your unpleasant experience. Everyday we try to improve our service. Thanks for staying @ Red Lion Inn & suites.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
The price was right
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par AZ, Gestion de l’hôtel
Hi Dan, thanks for taking your time and post the Review. Glad you liked our price. Thanks for staying at Red Lion Inn & Suites, Gretna. Hope to serve you in future.