Note fondée sur 101 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
76 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2018 sur Hotels
Rien à redire concernant la chambre. Par contre, le motel est situé au bord d'une route à grand traffic. Parfois, on avait l'impression qu'un camion rentrait dans la chambre.
3 sur 5
par un voyageur

Greymouth

Publié le 5 mars 2020 sur Hotels
Nice comfy clean bed, however fridge shelf was broken & in real need of a defrost. Was fine for a one night stay
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2020 sur Hotels
Firstly, booked with preference of two Double beds as there were three adults. Was given one double and two single, they said that it was hotels.com issue as you place us in the unit and after some searching and after us confirming nothing had been used moved us to our preferred unit. Taps dripped, no dishwashing liquid, had to go asking for some. The pool water was green and unswimable. We were with another party with children, when they went to platy on the playground it was unsafe. With broken parts, metal bits. They need to update their website to reflect when services are not available as they are part of the reason we booked there with the children in mind. In all honesty we will not be staying there again and we would not be recommending them either.
3 sur 5
par un voyageur

Not outstanding

Publié le 11 févr. 2020 sur Hotels
Probably the best thing was the spa/bath which was a welcome to see after a long days driving. The wifi was poor a lot of the time we were there.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 févr. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Christchurch

Publié le 9 févr. 2020 sur Wotif
Perfect for what we needed, spacious, close to beach, great service
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 févr. 2020 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 févr. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 janv. 2020 sur Wotif
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2020 sur Expedia
We stayed 5 nights in this motel Had an incident with a permanent resident in room beside ours which was not pleasant at all !!! Owner did not care.. manager did her best to rectify the situation but we did not feel comfortable or safe during our time there