Note fondée sur 147 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2021 sur Hotels
Un peu cher, petit déjeuner seulement le week-end dommage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2021 par Arnna, Gestion de l’hôtel
Bonjour Jean-Michael! Merci for staying with us. Unfortunately due to covid, we had to open breakfast just on the weekend. However, hopefully when everything returns back to normal. we can open 5 days a week for the breakfast and I've also heard that we are also starting Lunch soon. Hopefully when you visit Griffith, we can welcome you at the Gem Hotel again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Spacious and very clean.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Wotif
TV remote operation
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Great location and lovely rooms. Enjoyed our stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Reception, Gestion de l’hôtel
Hi Kerry,Thank you for the positive feedback. We are pleased to hear you enjoyed your stay and look forward to accommodating you on your next stay with us.Kind Regards,GEM Hotel
4 sur 5
par un voyageur de Orange

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Central location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Reception, Gestion de l’hôtel
Hi Maxwell,Thank you for taking the time to leave us a review. We appreciate your time taken to do so and look forward to accommodating you on your next stay with us.Kind Regards,GEM Hotel
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Wotif
Room too small
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Reception, Gestion de l’hôtel
Hi Bundit,Apologies for the room size. May we suggest a Deluxe King Room for your future stays? As this would be a more preferable alternative for a more spacious room. We do appreciate your feedback given and apologise for any inconvenience that may have been caused.Kind Regards,GEM Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Reception, Gestion de l’hôtel
Hi Carlos,Thank you for taking the time to leave us a positive review. We appreciate the time taken and look forward to accommodating you on your next stay with us.Kind Regards,GEM Hotel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Wotif
Small room and limited secure on premise car parking
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Great position and tidy rooms.