Note fondée sur 141 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 déc. 2021 sur Hotels
Un peu cher, petit déjeuner seulement le week-end dommage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2021 par Arnna, Gestion de l’hôtel
Bonjour Jean-Michael! Merci for staying with us. Unfortunately due to covid, we had to open breakfast just on the weekend. However, hopefully when everything returns back to normal. we can open 5 days a week for the breakfast and I've also heard that we are also starting Lunch soon. Hopefully when you visit Griffith, we can welcome you at the Gem Hotel again.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Wotif
Small room and limited secure on premise car parking
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Great position and tidy rooms.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Wotif
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Stay was great. Only a few little things that added up that took it away from me giving 5 stars. For example, room could have been a bit cleaner... few random hairs around the toilet if you know what I mean. Also we were a family of 3 staying in the room and only 2 towels. Also train station was right behind the hotel so was very loud at night. But overall great place. Rooms were modern with nice amenities. Even had makeup remover pads! Also heaps of great walkable options for dining and shopping centre with Target and chemist only a 5min walk away.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Wotif
Comfortable bed. Clean. Bar fridge is noisy & woke me a few times through the night.
Overall, nice place to stay
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Reception, Gestion de l’hôtel
Hi Tanith,Thank you for taking the time to leave us a positive review. We appreciate the time taken and look forward to accommodating you on your next stay with us.Kind Regards,GEM Hotel
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Wotif
Hotel lacked a gym and/or pool. Aside from that it was excellent - and the restaurant is amazing.