Note fondée sur 471 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Perfect accommodation for Grimsby
Publié le 19 déc. 2023 sur HotelsFirst stay in this hotel and very happy with the experience. The check-in was fast and smooth with nice staff, the room was comfortable with easy adjustment of the temperature, the kettle & instant coffee were most welcome, the bathroom amenities were great, the shower was well designed with suitable water pressure. The only thing I would add to the room is a small fridge. The breakfast (included in the price) offered many options. There are many shops nearby (including a supermarket) and some nice restaurants too. A great pizzeria is less than a 5 minute walk away and the train station is next door for easy access. Nothing else to say, really, I would definitely choose to stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2023 par Dylan | SGSM, Gestion de l’hôtel
Hi, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 10* feedback & we look forward to seeing you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
par un voyageur
Publié le 17 nov. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2020 par Dylan | GSM, Gestion de l’hôtel
Hi Florian
Thank you for your 10* review, we hope to see you stay at the hotel again soon.
Kind Regards
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2019 par Dylan Robson | Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hi,
Thank you for taking the time to leave a 4* review, your feedback is appreciated and we hope you will return to the hotel again soon.
Kind Regards,
par un voyageur
Hotel confortable et abordable pour un séjour pro!
Publié le 29 nov. 2016 sur HotelsSéjour pro, hôtel très propre, personnel accueillant, service plus que convenable!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches. Original en anglais Language Weaver Notez cette traduction: Merci pour votre évaluation Mauvaise Bonne Nous sommes vraiment heureux d'apprendre que nous avons dépassé vos attentes.
Je suis super content d'entendre tous vos commentaires remarquables surtout en ce qui concerne le service chaleureux du personnel.
Encore une fois, merci pour vos commentaires. Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches.
Meilleures salutations
Sophie Barr
Assistant Manager
par un voyageur
Very Good
Publié le 29 août 2016 sur HotelsVery good hotel that I would recommend.
close to the train station.
Friendly and helpfull staff
breaskfast is very nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback from your recent stay with us. I am delighted to hear that would recommend the hotel and you found the staff to be friendly and helpful and breakfast to be nice.
Kindest Regards
Sophie Barr
Senior Guest Service Manager
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Dylan | SGSM, Gestion de l’hôtel
Hi Clare, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to read your 10* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Nice room and friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Dylan | SGSM, Gestion de l’hôtel
Hi Terry, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to read your 4* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Another lovely stay courtesy of Kyle and his wonderful team, especially lovely Chris at breakfast!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Dylan | SGSM, Gestion de l’hôtel
Hi Alison, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to read your 5* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
goed en mooi hotel.lekker onbijt
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Dylan | SGSM, Gestion de l’hôtel
Hi heidi, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to read your 8* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
room was in poor condition staff tried to charge me twice for the room even though it told them i paid online
train station opposite so you can hear it all day
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Dylan | SGSM, Gestion de l’hôtel
Hi simon, thank you for taking the time to review the hotel, we are sorry to see that you could only score your stay 6*. We hope that you would not be discouraged from staying with us again in the future. Kind Regards, Dylan, SGSM